خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از برگزاری همایش تجلیل از خادمین راهیان نور بسیج دانش‌آموزی سال 1394 در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۹۴۹۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

رضا ابراهیمی، مسئول بسیج سازمان دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون این همایش اظهار کرد: همایش تجلیل از خادمین راهیان نور بسیج دانش‌آموزی در ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 29 دی ماه سال 1395 در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این همایش با حضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف و آقای قاسمی مدیر کل سازمان آموزش و پروش استان قزوین برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه تبیین کرد: از تمامی مسئولین و معاونان سازمان آموزش و پرورش استان و هم‌چنین فرمانده‌های سپاه استان برای حضور در این همایش دعوت به عمل آمده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از حضور مسئولین کشوری در همایش روز چهارشنبه خبر داد و گفت: مسئول کمیته خادمین راهیان نور دانش‌آموزی کشوری و مسئول راهیان نور بسیج دانش‌آموزی کشور از مسئولین دعوت شده کشوری در این همایش هستند.

ابراهیمی مطرح کرد: هدف اصلی از برگزاری این همایش تجلیل از خادمین راهیان نور دانش‌آموزی سال 1394 است که از 86 نفر تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: تجلیل شوندگان این مراسم از میان راویان 8 سال دفاع مقدس، طلاب، کمیته خادمین، رانندگان و هم‌چنین فرهنگیان که مدیران کاروان‌ها بوده‌اند، انتخاب شده است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها