گودرزی با اشاره به اینکه باید موانع برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها برداشته شود،گفت: رهبر معظم انقلاب تاکیدات مهمی بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها داشته اند.
کد خبر: ۸۸۰۹۵۱۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، داود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی  در گفت و گو با خبرنگار سیاسیخبرگزاری بسیج در پاسخ به این سوال که "آیا بسیج دانشجویی در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است،  موفق بوده؟ اظهار داشت: از نظر ما باید موانع گسترش و توسعه کرسی‌های آزاد اندیشی برداشته شود و با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکیدات مهمی در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها داشته اند لذا بسیج دانشجویی برنامه های متعددی را در این زمینه در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش بسیج و مسئولان دانشگاهی باید مبنی بر رفع موانع گسترش و توسعه کرسی های آزاداندیشی باشد افزود: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی یکی از جدی‌ترین مطالباتی است که رهبر فرزانه‌ی انقلاب همواره در دیدارهایشان با دانشجویان و مجموعه‌های دانشگاهی مطرح کرده اند و همانطور که می دانیم، این کرسی ها فرصت های مناسبی را جهت بیان راحت تر با انگیزه مضاعف به دانشجویان می دهد و اینگونه بسیاری از سوال ها و سوء ذهنیت ها در جلسات متعدد برطرف می شود.

گودرزی در ادامه خاطر نشان کرد: بررسی اهمیت و لزوم برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی می‌تواند دلایل این مطالبه‌ی مهم رهبر معظم انقلاب را آشکارتر سازد و در ذیل همین بررسی است که می‌توان نقاط ضعف و کم‌کاری‎های دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با این موضوع را شناسایی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات