نماینده مردم قم گفت: آقای روحانی در تمام این سه سال و نیم اکثر مسائل کشور را تعطیل کرد و تمام تخم مرغ‎های خود را در سبد برجام گذاشت و امروز هم خوب یا بد این برجام برای آقای روحانی است.
کد خبر: ۸۸۰۹۵۶۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور در نهمین نشست خبری خود مبنی بر متعلق دانستن برجام به مردم، رهبری معظم انقلاب و شهدا تصریح کرد: برای همه ملت ایران مشخص است که برجام دقیقا متعلق به دولت آقای روحانی است؛ آقای روحانی در تمام این سه سال و نیم اکثر مسائل کشور را تعطیل کرد و تمام تخم مرغ‎های خود را در سبد برجام گذاشت و امروز هم خوب یا بد این برجام برای آقای روحانی است.

امیر آبادی در ادامه افزود: اگر برجام طبق ادعاهای دولت نتیجه خوبی داشته مال دولت آقای روحانی است و  اگر هم  نتایج مثبتی نداشته که حقیقتا به این صورت است و هدف برجام که حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بوده محقق نشده، از این‎رو باز متعلق به خود دولت یازدهم است.

عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد: امیدواریم که دولت از پذیرش مسئولیت برجامی که آن را " آفتاب تابان " می‎داند و بیان می‎کند که آنهایی هم که نمی‎توانند دستاوردهای برجام را ببینند عینک بزنند، شانه خالی نکند.

نماینده مردم قم بیان داشت: این اقدام که دولت زمانی برجام را برای خود دولت یازدهم اعلام می‎کرد و به مذاکره کنندگان پاداش و مدال و نشان دولتی می‎داد اما در شرایط کنونی و یک سال پس از اجرای برجام که مردم دستاوردهای برجام را لمس نمی‎کنند، این برجام به رهبری، شهدا و مردم نسبت داده می‎شود و این اتفاق کمال بی‎انصافی است و کار درستی نیست و اگر این برجام طبق گفته رئیس جمهور متعلق به مردم است باید این مدال‎ها و نشان‎های دولتی را به مردم می‎دادند نه به مذاکره کنندگان.

امیر آبادی در خاتمه با بیان اینکه مذاکره کنندگان ما نباید به دولت امریکا اعتماد می‎کردند و اعتماد کنند یادآور شد: باید توجه داشته باشند که امریکا یک کشور عهدشکن و ظالم است که معاهدات بین‎المللی را زیرپا می‎گذارد و هر کسی هم که رئیس جمهور آن باشد نمی‎تواند در راستای اهداف ملت‎ها حرکت کند و حفظ امنیت اسرائیل و منافع خودشان از هر چیزی برایشان با اهمیت‎تر است.
ارسال نظرات