خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در مورد سرانه فرهنگی گفت: این گلایه را از آموزش و پرورش استان و شهرستان داریم که ملایر با جمعیت ۳هزار نفری نباید فاقد معاون پرورشی باشد چراکه کار پرورشی و فرهنگی از مهمات است.
کد خبر: ۸۸۰۹۵۹۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به کلیات برنامه ششم اظهار داشت: در حوزه‌های واردات و صادرات، مبارزه با قاچاق کالا، کشاورزی و در عرصه مشوق‌های تولید کار بسیار ارزشمندی انجام شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های قبلی ۲۰ درصد اجرایی شد، افزود: بعد از آن که همتی در برنامه نشد مقام معظم رهبری شخصاً وارد شدند و به مجلس تاکید کردند که باید برنامه ششم را با قوت، قدرت و سرعت پیش ببرید و برای اجرا تحویل دهید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کشورهای پیشرفته در دنیا که حرفی برای گفتن دارند برنامه محور پیش می‌روند و ما باید در این زمینه خود را تقویت کنیم و اگر این اتفاقات بیفتد در حوزه اقتصادی گشایش‌های بسیار خوبی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به نرخ بالای سود وام‌های بانکی گفت: ما در برخی از کشورهای پیشرفته شاهد نرخ سود تسهیلات بانکی با نیم درصد کارمزد هستیم.

آزادی‌خواه با بیان اینکه سیستم اقتصادی کشور ما اسلامی نیست، عنوان کرد: عزت این است که اقتصاد ما مبتنی بر آموزه‌های اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه ما در این زمینه مدل نداریم، گفت: اسلام می گوید ما اصلاً بلوکه کردن پول نداریم چراکه سرمایه‌گذاری یعنی یا خودت با پول کار کنی یا بدهید یکی کار کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه ششم تدبیر خوبی شده است، افزود: مسکن مهر نیز یکی از مشکلاتی است که جدی پیگیر هستیم و بارها با معاون وزیر جلسه داشته ایم، متاسفانه این مشکل یک مشکل فراگیر کشوری است.

وی با اشاره به بحث فرهنگی در جامعه گفت: در مورد کتابخانه‌های عمومی جلسات مفیدی داشتیم تا بتوانیم حداقل کتابخانه مرکزی که مطالبه ما از شهرداری ملایر است را به صورت جدی پیگیر کنیم.

آزادی‌خواه افزود: در بحث میراث فرهنگی نیز بعد از سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور کارها در حال پیگیری است و اگر این پیگیری‌ها و رفت و آمد ها نبود ثبت ملی مبل و منبت برای جای دیگری انجام شده بود.

وی تصریح کرد: در کمیسیون تلفیق نیز دفاع ما یک دفاع ملی است ما در کمیسیون تلفیق نماینده همه ملت ایران هستیم البته در حوزه دفاع از شهرستان حتما پیوست جلسه کمبودها را پیگیری می‌کنیم که بتوانیم سهمی برای شهرستان داشته باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مشکل رادیولوژی و سونوگرافی در بیمارستان غرضی ملایر حل شد و سی تی اسکن را نیز پیگیری کردیم و قطعی شده است.

وی یادآور شد: امروز وزارت علوم یک راهبرد برای خود ایجاد کرده که دیگر افزایش رشته دانشگاهی نداشته باشد و رشته‌ها را تقسیم کند.

آزادی‌خواه عنوان کرد: ما جلسه ای داشتیم که رشته هایی که مفید است و گمشده جوانان ملایری را پیگیری کنیم که رشته پیراپزشکی یک نمونه از آن بود.

وی در مورد سرانه فرهنگی گفت: این گلایه را از آموزش و پرورش استان و شهرستان داریم که ملایر با جمعیت ۳هزار نفری نباید فاقد معاون پرورشی باشد چراکه کار پرورشی و فرهنگی از مهمات است در حالی که سامن، جوکار و ملایر فاقد معاون پرورشی است و ما این انتظار داریم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من حداکثر حمایت‌ها را از دولت انجام داده ام اما قضاوت‌ها از من چیزی دیگر است، افزود: فقط به‌خاطر اینکه کار مردم پیش برود نگویند چوب لای چرخ می گذارند.

وی با گلایه از ستاد تسهیل ابراز داشت: مصوبات این ستاد باید اجرایی شود در صورتی که کم اجرایی می‌شود؛ یا مصوبه نگیریم یا وقتی گرفتیم اجرایی شود.

آزادی‌خواه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان گفت: تجهیزات مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام حسین(ع) حدود ۳ میلیارد تومان انجام شده است.

وی ادامه داد: اتفاق خوب دیگر در حوزه بهداشت و درمان پیگیری درمانگاه تخصصی بیمارستان غرضی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی هر دو نماینده پیگیر کشمش سبزه ملایر بودیم، گفت: متاسفانه دولت کم لطفی کرد و آنگونه که باید به محصول باغی ملایر چون کشمش سبزه توجه نکرد و آن را جزو محصولات استراتژیک قرار ندادند.

وی خاطرنشان کرد: ۳ روز پیش قیمت هر کیلو ۲۰۰ تومان یارانه کشمش ابلاغ شد و در هییت دولت نیز مصوبه شد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات