خبرهای داغ:
اکیپ تخصصی درمانی بسیج جامعه پزشکی شاهرود به منطقه محروم طرود اعزام شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۶۱۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت بسیج جامعه پزشکی شاهرود اکیپ تخصصی درمانی به منطقه محروم طرود اعزام شد.

در این برنامه 5 روزه اکیپ تخصصی درمانی شامل متخصص داخلی،زنان،اطفال و دندان پزشکی و پزشک عمومی و مامایی در روستای طرود حاضر شدند و به خدمت رسانی به مردم این منطقه پرداختند.

جواد رضوانی مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به خدمات ارائه شده به مردم این منطقه اظهار کرد: با توجه به اینکه در منطقه طرود چندین روستا وجود دارد با هماهنگی در مدت 5 روز خدمات خود را به مردم اهالی طرود و روستاهای اطراف آن چون سرتخت و مهدی آباد و سطوه و بیدستان ارائه نمودیم.

وی با اشاره به اینکه کلیه این خدمات رایگان است افزود: در مدت 5 روز حضور این اکیپ تخصصی در روستای طرود، 95 نفر توسط متخصص زنان، 190نفر توسط متخصص داخلی، 85 نفر توسط متخصص اطفال، 90 نفر توسط متخصص دندانپزشکی ، 45 نفر توسط متخصص مامایی،95 نفر توسط پزشک عمومی مورد ویزیت قرار گرفتند.

رضوانی خاطر نشان کرد: در همین راستا 145 نفر مورد آزمایش در آزمایشگاه سیار و 157 نفر نیز خدمات پاراکلینیکی چون تزریقات قرار گرفته و 490 نفر نیز با توجه به نسخه دارو تحویل شد.

وی با بیان اینکه این خدمات در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم مناطق محروم انجام می شود بیان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در محرومیت زدایی و با توجه به اینکه امکانات پزشکی در مناطق محروم کمتر وجود دارد و دسترسی مردم کم است این اعزام ها انجام و پزشکان بسیجی با اخلاص در این اردوها شرکت می کنند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها