فرمانده انتظامي استان زنجان:

كلاهبرداري 100 ميلياردي در پوشش توليد فرش

يك كلاهبردار 100 ميلياردی در پوشش توليد فرش شناسايي و دستگيري شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۶۲۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان از شناسايي و دستگيري يك كلاهبردار خبر داد و گفت : اين متهم به بهانه سرمايه گذاري در توليد فرش از ده ها نفر به مبلغ 100 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده است.

‌سرهنگ علي آزادي افزود: در پي شکايت هاي صورت گرفته مبني بر اينكه فردي به بهانه سرمايه گذاري در پوشش شركت توليد و صادرات فرش اقدام به جذب سرمايه گذار با وعده پرداخت چند برابر سرمايه اوليه در كمتر از چهار ماه مي كند رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران آگاهي استان قرار گرفت .

وي اظهار داشت: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد خانمي با اجاره مكاني در پوشش شركتي در شهر زنجان اقدام به جذب سرمايه افراد به بهانه توليد و صادرات فرش دستبافت كرده و قادر به پرداخت تعهدات خود نيست.

فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح كرد : در ادامه تحقيقات مشخص شد اين متهم براي وسوسه و فريب افراد با چند نفر قرارداد منعقد و در قبال 10 ميليون تومان سرمايه گذاري در عرض چهار ماه، چهار برابر سرمايه اوليه را پرداخت كرده است .

سرهنگ آزادي گفت : متهم پس از جلب اعتماد و وسوسه افراد موفق مي شود با چند صد نفركه عمدتا خانم بودند قرار داد منعقد و مبالغ هنگفتي را جمع کند كه قادر به پرداخت تعهدات خود در زمان مقرر نشده است .

اين مقام ارشد انتظامي استان خاطر نشان كرد : بدين ترتيب با هماهنگي مقام قضائي متهم دستگير كه در بازرسي از محل اين شركت، اسناد هزار قرار داد پذيرش سرمايه گذاري به ارزش 100 ميليارد ريال كشف شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه متهم با وجوه جمع آوري شده اقدام به خريد آپارتمان و خودرو هاي لوكس به نام همسرش كرده بود از شهروندان خواست: فريب افراد كلاهبردار و سودجو را نخورده و موارد مشكوك را با پليس در ميان بگذارند

ارسال نظرات