نماینده سابق مجلس گفت: قطعا بحث رزمایش موشکی ما در راستای امنیت و اقتدار کشور است و موضوع اقتدار و امنیت برای مردم مسئله شوخی نیست که آقای مطهری بخواهد برای آن تعیین تکلیف کند.
کد خبر: ۸۸۰۹۶۴۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
اسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر علی مطهری نماینده مجلس مبنی براینکه رزمایش موشکی کم عقلی است تصریح کرد: قطعا بحث رزمایش موشکی ما در راستای امنیت و اقتدار کشور است و اگر کشوری، ملتی، نظامی اقتدار نداشته باشد و قوی نباشد قطعا باید همیشه در ذلت و خواری زندگی کند.

کوثری در ادامه این مطلب بیان داشت: آقای مطهری در ایام جنگ نه یک روز مسئولیت داشته و نه یک روز در جبهه حضور داشته که بداند امنیت چیست و دشمن چه کسی است ازهمین‎رو بدون اطلاع فقط می‎خواهد یک اظهارنظری داشته باشد.

نماینده سابق مجلس با ابراز تاسف از اینکه نمایندگان مجلس به یک چنین فردی رای می‎دهند تا نائب رئیس مجلس شود عنوان کرد: به نظر بنده باید مردم و نمایندگان روی این‎طور افراد مخصوصا شخص آقای مطهری یک بررسی مجدد داشته باشند، چراکه موضوع اقتدار و امنیت برای مردم مسئله شوخی نیست که آقای مطهری بخواهد برای آن تعیین تکلیف کند و اصلا او در این حد نیست.

کوثری در ادامه اظهار داشت: آقای مطهری شاید بتواند معنای اقتدار را تعریف کند اما نمی‎تواند آن را درک کند و چون درکی از آن ندارد از این دست اظهارات نیز بیان می‎کند.

وی با تاکید بر اینکه آقای مطهری در جایگاهی که در حال حاضر اشغال کرده باید پاسخگوی همه مردم باشد گفت: مردم نیز قطعا به این نوع اظهارات وی عکس‎العمل نشان خواهند داد و این اظهارات وی فقط موجب می‎شود که دشمنان این ملت و مملکت خوشحال شوند.
ارسال نظرات