خبرهای داغ:
معاون آموزش بسیج پیشکسوتان از برگزاری دوره آموزشی و تربیتی امربه‌معروف و نهی از منکر در قم با هدف ارتقا رشد فکری، معنوی و معرفتی بسیجیان و پاسداران خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۹۶۵۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
دوره آموزشی تربیتی امربه‌معروف و نهی از منکر در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدحسن دری از برگزاری دوره آموزشی و تربیتی امربه‌معروف و نهی از منکر در قم خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی به مدت یک هفته در اردوگاه ولایت استان قم برگزار می‌شود، همچنین شرکت‌کنندگان در این دوره از اقشار مختلف بسیج کشور هستند.

وی هدف از برگزاری این دوره را ارتقا رشد فکری، معنوی و معرفتی بسیجیان و پاسداران عنوان کرد و افزود: در این دوره از اساتید مجرب و توانمند در زمینهٔ مباحث معرفتی، دینی، سیاسی و اعتقادی برای متر بیان استفاده می‌شود.

معاون آموزش بسیج پیشکسوتان کشور بیان کرد: در این دوره‌ها علاوه بر برگزاری کلاس‌های امربه‌معروف و نهی از منکر، همه مربیان در غالب کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند، نظریات و تجربیات خود را بازگو می‌کنند.

وی عنوان کرد: در کنار کلاس‌ها برنامه‌های زیارتی، دیدار از علما، مراجع و همچنین بازدید از مراکز اماکن مقدس قم به‌صورت دوره‌گردی از سوی نماینده ولی‌فقیه در سپاه سازمان بسیج پیشکسوتان برگزار می‌شود.

دری بیان کرد: این فریضه سیاسی، معرفتی و امربه‌معروف بسیار مهم است که بسیج مستضعفین برای اجرایی شدن این طرح قدم زیادی برداشته و جز برنامه‌های اصلی این سازمان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها