از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی ترویج روحیه انقلابی گری است و اگر ما بخواهیم انقلاب اسلامی ماندگار شود باید در همه اقشار جامعه روحیه انقلابی گری و غیرت انقلابی لحاظ شود.
کد خبر: ۸۸۰۹۶۶۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام لروند،امام جمعه شهرستان ایوان در مراسم دوره تربیت و تعالی و اموزش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ویژه برادران که در سپاه امیرالمومنین(ع) برگزار می شود،ضمن گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: امروز ابرقدرت جهان مثلا آمریکا است و در بعضی از کشورها از جمله عربستان سعودی ،بحرین .. جرات ندارند اسم آمریکا را بر زبان بیاورند و درهربحثی که در باره آمریکا و دیگر کشورهای استکباری حرفی زده شود جرم محسوب می شود.

وی،عنوان کرد: امروز می بینیم اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی اینقدر زیاد شده است که بیشتر کشورها از آن الگو برداری می کنند و تمام سیاستمداران آمریکایی و دیگر کشورهای استکباری از این اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی حرف می زنند و نگران این عظمت و اقتدار هستند.

امام جمعه شهرستان ایوان عنوان کرد: از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی ترویج روحیه انقلابی گری است و اگر بخواهیم انقلاب اسلامی ماندگار شود باید در همه اقشار جامعه روحیه انقلابی گری و غیرت انقلابی لحاظ شود.

وی،اظهار کرد: امروز میبینیم که برخی از مسئولان از انقلابی گری و غیرت انقلابی فاصله زیادی گرفته اند و بخاطر شرکت نکردن در بعضی مراسمات از جمله  حماسه 9 دی به خودشان افتخار و کسایی را هم که  شرکت نکرده اند تشویق می کنند.

حجت الاسلام لروند تصریح کرد: ارتباط برقرار کردن با کسایی که از ارزش های مقدس نظام جمهوری اسلامی دوری و آشکارا از فتنه حمایت می کنند معنا و مفهومی ندارد و باید به طور جد با آنها مقابله کنیم.

وی ایستادگی در مقابل کشورهای استکباری را مهم برشمرد و  گفت: ما باید در مقابله با دشمنان و کشورهای استکباری  روحیه استکبارستیزی داشته باشیم و در مقابل ظلم و ستم کشورهای استکباری باید ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم که حقوق ما را زیر سوال ببرند برخی از مسئولان در مسئله برجام کوتاهی کردند و با بد عهدی و نقض برجام طرف مقابل رو به رو شدند ولی حاضر نیستند که نقض برجام توسط  طرف مقابل را قبول کنند و از دستاوردهای پوچ برجام حمایت می کنند.

امام جمعه شهرستان ایوان خاطر نشان کرد:  امروزکشورهای استکباری در جوامع اسلامی به دنبال اهداف خود از جمله ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی هستند که متاسفانه برخی از مسئولان زمینه رسیدن به اهدافشان را در کشور فراهم می کنند اما ملت فهیم جمهوری اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری این اجازه را به آنها نخواهد داد.

 

ارسال نظرات