جلسه استادیار حجت الاسلام و المسلمین صفری با مربیان و سرمربیان شهرستان گرمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه گر می در دفتر امام جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۶۸۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،جلسه استادیار حجت الاسلام و المسلمین صفری با مربیان و سرمربیان شهرستان گرمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه گر می در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
 
 
امام جمعه گرمی ضمن تاکید بر تقویت و انسجام، انگیزه معنوی و ارتقاء دانش، مهارت‌های تربیتی مربیان و سرمربیان حلقه های صالحین، گفت: بیش از اینکه به دنبال ارائه گزارش و آمار کمی باشیم، که البته جذب افراد هم برای تاثیر گذاری مهم است، در کنار آن توجه به خروجی کار و بحث کیفی حلقه‌های صالحین و توانمندسازی اعضای حلقات صالحین در ابعاد مختلف زندگی مد نظر قرار گیرد.
 
 
وی با بیان اینکه تربیت سالم و تاثیر گذاری زمانی اتفاق می افتد که تربیت دهنده خود شاخصه های لازم تربیتی را داشته باشد، اظهار کرد: روش تربیتی و معرفت افزایی در جریان صالحین به تمام و کمال، به مشی عملی اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و سیره اولیاء خدا و بزرگان دین بر می‌گردد.
 
 
وی با بیان اینکه سیاست ما در حلقه‌های صالحین باید رشد کیفی حلقه‌ها باشد، اظهار کرد: با توجه به ناسالمی فضای مجازی و دسترسی آسان به این فضا باید ما هم از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم تا به نوبه ی خود بستر لازم برای تربیت جوانان مومن و متعهد برای تحویل به جامعه اسلامی را فراهم کنیم..
 
 
سرهنگ نوری فرمانده سپاه ناحیه گرمی هم در این جلسه با بیان اینکه حضور بسیج در عرصه های مختلف همراه با نوآوری و ابتکار است، افزود: برای بالا بردن سطح کیفی حلقات صالحین حتی با کمک گرفتن از فضای مجازی، سپاه ناحیه گرمی از هر ایده نوعی که می تواند در عرصه تربیتی و سالم سازی فضازی مجازی تاثیر گذار مفید داشته باشد، استقبال می کند و تا حد توان پشتیبانی و حمایت لازم را انجام می دهد.
ارسال نظرات