مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات برای 2 هزار و 456 مددجوی زنجانی

با برگزاری دوره آموزشی امداد و نجات 2 هزار و 456 مددجوی زنجانی مهارت‌های لازم را در زمینه پیشگیری از خسارت ناشی از سوانح و بلایای طبیعی ، زلزله کسب کردند.
کد خبر: ۸۸۰۹۷۱۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از خدمات آموزشی کمیته امداد یکی از موضوعات مهم در توانمندسازی مددجوین را مهارت‌آموزی آنها عنوان کرد و گفت: یکی از فعالیتهای ارزشمند کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان ارائه آموزشهای کاربردی به گروه‌های مختلف مددجویی می باشد.

هدایت صفری افزود: خودکفایی و خوداتکایی واقعی مددجویان راباید در گرو ارتقاء اطلاعات و دانسته‌های آنها جستجوکرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان، اظهار داشت: از آغاز سال جاری تا پایان آذر ماه امسال 2 هزار و 456 نفر از مددجویان این نهاد در دوره آموزشی امداد و نجات شرکت کرده‌اند.

هدایت صفری با بیان اینکه دوره‌های آموزشی امداد و نجات با همکاری هلال احمر برگزار شده است، تصریح کرد: آموزشهای ارائه شده در قالب امداد و نجات و پیشگیری از خسارت ناشی از سوانح و بلایای طبیعی ، زلزله بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خاطر نشان ساخت: براساس الزامات باید 2 هزار و 238 نفر از مددجویان در این دوره شرکت می‌کردند که خوشبختانه با فعالیتها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 109 درصد از این برنامه پیش‌بینی شده در استان تحقق یافته است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار