خبرهای داغ:
رئيس کلانتری 131 شهر ری با اشاره به دستگيري پنج عضو يک باند سرقت لوازم داخلي خودرو در محدوده شهر ری، گفت: اين متهمان در بازجويي ها انجام شده به 160 فقره سرقت در شهرری و نازی آباد اعتراف کردند.
کد خبر: ۸۸۰۹۷۶۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کالوسی، گفت: با وقوع سرقت های متعدد لوازم داخلی خودرو در محدوده شهرری و اطراف آن، ماموران انتظامی کلانتری های 131، 172 و 167 سرکلانتری نهم ضمن حضور در محدوده استحفاظی خود به بررسی و کنترل افراد مشکوک پرداختند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که پنج تن از اعضای یک باند سرقت لوازم داخلی خودرو با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت می کنند و ضمن پرسه در بخش های مختلف این محله ها اقدام به سرقت لوازم داخلی خودرو می کنند.

کالوسی ادامه داد: با شناسایی این متهمان نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان صادر و تیمی از ماموران با هماهنگی های انجام شده به محل اختفای متهمان اعزام شدند.

به گفته رئیس کلانتری 131 شهر ری، طی یک عملیات ضربتی هر پنج متهم بازداشت و در بازرسی از مخفیگاه متهمان 108 دستگاه پنل ضبط و 21 دستگاه ضبط خودرو کشف شد ؛ همچنین، هر چهار متهم به 150فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده شهرری و 10 فقره موبایل قاپی در محدوده نازی آباد اعتراف کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها