به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر بیمارستان صحرایی در شهرستان گناوه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد
کد خبر: ۸۸۰۹۷۷۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه ، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی در روستای محمد صالحی در بازدید از این بیمارستان صحرایی گفت: بسیج جامعه پزشکی خدمات بسیار ارزشمندی ارائه نموده است.

 دکتر عزیز نژاد ابراز داشت: خدماتی که بسیج جامعه پزشکی به مردم و به خصوص مناطق محروم داشته است بسیار ارزشمند و جز برترین ها در این زمینه می باشیم

سرهنگ خرم دل جانشین فرمانده سپاه امام صادق ع استان بوشهر نیز گفت: کمک به محرومین جامعه از اولویت های بسیج  و سپاه می باشد .

وی افزود: مردم محروم منطقه با اغاز به کار این بیمارستان به راحتی می توانند از خدمات بهداشتی و درمانی این بیمارستان بدون هیچگونه هزینه ای بهره مند شوند.

دکتر فولادوند مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر نیز گفت: این بیمارستان به مدت ۵ روز تا تاریخ ۳۰دیماه با استفاده از ۲۷۰نفر کادر در قسمتهای متعدد خدمت دهی و همچنین تعداد ۹دکتر متخصص و عمومی در خدمت مردم و مراجعه کنندکان می باشد.

فرمانده سپاه گناوه گفت خدمت رسانی به مردم و  محرومین از بدو تاسیس بسیج و سپاه وجود داشته است .

سرهنگ یاسین اکبا ابراز داشت:  حضور بسیج در هر جا که لازم باشد با افتخار و اقتدار همراه می باشد.

وی افزود: این بیمارستان یکی از مجهز ترین بیمارستانهای استان می باشد و تمام خدمات ان به مردم رایگان هست.

وی از استقبال  و حضور بسیاری از مراجعه کنندگان و نیازمندان به این خدمات اشاره نمود و تاکید داشت: مراجعه کنندگان علاوه بر روستاههای شهرستان از خود شهر گناوه هم به این بیمارستان مراجعه و از خدمات بهداشتی و درمانی ان بهرهمند می شوند
ارسال نظرات