معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بزرگترین هدف شبکه فرهنگ یاران سپاه سلمان را تبدیل ظرفیت های فرهنگی به قدرت نرم عنوان کرد
کد خبر: ۸۸۰۹۷۹۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ، سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی در نشست فرهنگی فرهنگ یاران سپاه سلمان با بیان اینکه ارزش و اهمیت کار فرهنگی بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: جایگاه و اهمیت این مهم به گونه ای است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان جنگ نرم در عرصه کنونی اشاره کردند.
وی گفت: دستورالعمل فرهنگ یاران سپاه سلمان در راستای افزایش ارزش و اهمیت کار فرهنگی در شهریور ماه 94مورد تائید قرار گرفت.
این مسئول با بیان اینکه شبکه فرهنگی یاران سپاه در راستای شناسایی نخبگان فرهنگی راه اندازی شده است، افزود: این شبکه در هفت طیف از فعالان، خبرنگاران،عکاسان،فیلم برداران سخنرانان، شاعران،نویسندگان،پزوهشگران  روحانیون فعال، فعالین قرآنی، مداحان ومدیحه سرایان، امور فرهنگی و روایت گری به فعالیت خود ادامه می دهد.
بیگی تبدیل ظرفیت های فرهنگی به قدرت نرم را بزرگترین هدف شبکه فرهنگ یاران دانست و گفت: افزایش تاثیر اقدامات فرهنگی، تقویت فضای فرهنگی و ارتقای روحیه فرهنگی، مصونیت بخشیدن امورات فرهنگی در راستای تقویت جبهه انقلاب که مدنظر رهبر معظم انقلاب می باشد از دیگر اهداف این شبکه می باشد.

ارسال نظرات