افتتاح پروژه های متعدد در دهه مبارک فجر در واقع تحقق فرامین مقام عظمای ولایت از سوی سپاه و بسیج به عنوان پیش قراولان خط اول جنگ نابرابر اقتصادی مبنی بر اقدام و عمل در سالی تلقی می شود که به این نامیده شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۰۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جلسه ستاد دهه مبارک فجر سپاه کربلا با حضور مسئولان، معاونین و مدیران اقشاری  با ریاست معاون اجرایی این سپاه برگزار شد.
سرهنگ پاسدار سید قاسم هاشمی انقلاب اسلامی  را احیاء اسلام کخ نشینانی است که به فرموده امام خمینی(ره) یک تار موی کخ نشینان و محرومان را به تمام کاخ نشینان نمی داد.
 معاون اجرایی سپاه کربلا با بیان اینکه سپاه در خط اول ستیز جهانی با استکبار و ظلم قرار دارد افزود:  پاسداران و بسیجیان خوشحالند که در این ماموریت بزرگ خداوند آنان را برگزید تا دین او را یاری رسانند و بر اساس وعده الهی مطمئن باشند که اگر از این ماموریت غفلت شود خدا مخلوقاتی را برای یاری دینش جایگزین خواهد کرد.
سرهنگ هاشمی  در جلسه ویژه سپاه کربلا به منظور تبیین برنامه های ستاد گرامی داشت سی و هشتمین سالگرد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی  ادامه داد: اجرای دقیق مصوبات در دهه مبارک فجر شانیت این ایام را افزایش می دهد.
وی نوآوری، خلاقیت، توجه ویژه به جوانان و نوجوانان را مهم و موثر دانست و گفت: اجرای برنامه های متنوع و شاد در قالب جنگ شادی توام با آموزه های دینی می تواند از آسیب ها و تهدید های احتمالی که بعضا در سالهای گذشته به بهانه جنگ شادی مبانی غیر ارزشی و اخلاقی را شاهد بودیم جلوگیری کند.
 معاون اجرایی سپاه کربلا اظهار داشت:  افتتاح پروژه های متعدد در دهه مبارک فجر در واقع تحقق فرامین مقام عظمای ولایت از سوی سپاه و بسیج به عنوان پیش قراولان خط اول جنگ نابرابر اقتصادی مبنی بر اقدام و عمل در سالی تلقی می شود که به این نامیده شد.
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها