خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج خوسف گفت: نباید بگذاریم تا عده ای احساس کنند که دوره‌ی سخن گفتن از شهدا و سربازان فداکار و زحمت‌کشان میدان نبرد، سپری شده است بلکه شهدای ما به گردن این ملت و به گردن همه‌ی ما، حق دارند.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۰۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

حجت الاسلام محمد نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به عملیات غرور آفرین کربلای 5 اظهار داشت: اين‌ عمليات‌ در تاريخ‌ نوزدهم‌ دي‌ ماه‌ 1365 با رمز مبارك‌ يازهرا(ع) در منطقه‌ي‌ شلمچه‌ و شرق بصره‌ انجام شده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهدا امروز برای ما الگو شده اند و سبک زندگی شان برای ما آموزه ای است تا در برابر هجمه دشمنان پیروز باشیم.

وی با اشاره به سخنان مقام عظمی ولایت عنوان داشت: باید یاد حقیقت و خاطره‌ی شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن، زنده نگه داشت. شهدا، علاوه بر مقامات رفیع معنوی، مشعل‌دار پیروزی و آزادی و استقلال ملتند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز فرصتی است که همه، با شهیدان تجدید خاطره کنند قلوب شان را سیقل دهند و به فکر جهاد و شهادت بیافتند و یادواره شهدا یکی از موارد است که می تواند مرهمی بر قلب بازماندگان شان باشد.

وی اذعان داشت: تعظیم در برابر شهدا، تعظیم در برابر آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب است. چرا که همه ما مسلمانان به پیروی از شهدا در پی گسترش اسلام هستیم و می خواهیم اسلام به سرتاسر جهان رسوخ کنند و قلوب تمام جهانیان را مانوس گردانده و زمینه ظهور حجت خدا را فراهم سازد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران عنوان داشت: هر ملتی که هنر شهادت را یاد گرفت، برای همیشه، سربلند است و تا امروز، هیچ قدرتی نتوانسته است دلهای مردم را از تعظیم و تجلیل شهدا، شهادت و ارزشهای انقلاب خالی کند.

وی با اشاره به گفته های برخی از کج اندیشان اظهار داشت: نباید بگذاریم تا عده ای احساس کنند که دوره‌ی سخن گفتن از شهدا و سربازان فداکار و زحمت‌کشان میدان نبرد، سپری شده است بلکه شهدای ما به گردن این ملت و به گردن همه‌ی ما، حق دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها