کریمی قدوسی درگفتگو با «بسیج»:

محیط زیست تبدیل به خلوتگاه سیاسی ابتکار شده است

کریمی قدوسی گفت: در حال حاضر سازمان محیط زیست به خلوتگاهی برای فعالیت های سیاسی خاص تبدیل شده که یک پایه آن بحث نفوذ را تشکیل می دهد. بنابراین طبیعی است که مسئله محیط زیست دست دومی شود.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۱۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات خانم ابتکار مبنی بر اینکه "برجام در راستای کاهش آلایندگی ها موثر بوده است" بیان داشت: مردم آلودگی هوا را می بینند و می فهمند که خانم ابتکار به مسئله محیط زیست و ماموریت این سازمان به چشم ماموریت حاشیه ای نگاه می کند.

وی با تصریح بر اینکه ابتکار یکی از کانال های دیپلماسی روحانی در ارتباط با غربی ها است افزود: رئیس سازمان محیط زیست بیش از اینکه به دنبال رفع مشکلات محیط زیست باشد به دنبال فعالیت های سیاسی و برقراری روابط با خارجی ها است؛ خانم ابتکار در سفر به کشورهای اروپایی از طرق مختلف به مذاکرات و دیپلماسی مخفی می پردازد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر سازمان محیط زیست به خلوتگاهی برای فعالیت های سیاسی خاص تبدیل شده که یک پایه آن بحث نفوذ را تشکیل می دهد. بنابراین طبیعی است که مسئله محیط زیست دست دومی شده و خانم ابتکار برجام را به آلودگی هوای ارتباط می دهد. برجامی که در یک سالگی، مرگش فرا می رسد با چه منطقی می توان گفت باعث کاهش آلودگی است. جای تاسف دارد کار برجام به جایی رسیده که آن را به آلاینده ها گره می زنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار