در کشور ما کسانی در مقام و منصبها به رقابت می آیند که نظام را قبول ندارند واینها جامعه را به جاهای باریک می کشاند ،این خطر بزرگی است متوجه انقلاب اسلامی است وجای امید هست که جبهه مردمی انقلاب بتواند جلوی این خطر را بگیرد.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۱۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر، همزمان با دهه مبارک فجر، همایش بزرگ روحانیون استان مازندران با عنوان بصیرت انقلابی در قائم شهر برگزار خواهد شد.

 حجت الاسلام یدا.. غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع مسئولین نمایندگی ولی فقیه،مسئولین اداره سازمان تبلیغات اسلامی ومسئولین اداره اوقاف شهرستانهای استان مازندران از برگزاری همایش بزرگ روحانیون استان مازندران همزمان با ایام ا.. دهه مارک فجر به میزبانی قائم شهر در مصلی نماز جمعه این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام غلامی در این جلسه ضمن اشاره به اینکه روحانیت از ابتدا در نهضت انقلاب اسلامی پرچم دار بود گفت : جمهوری اسلامی ایران را در هر کجای دنیا به نام روحانیت می شناسند.

وی در ادامه افزود : وظیفه همه ما در وضعیت کنونی بسیار سنگینتر می باشد چرا که همزمان باید در سه حوزه امنیتی،نظامی وفرهنگی اقتصادی فعال ودقیق باشیم وبیش از همه در موضوع فرهنگی اقتصادی،چون در اوج تهاجم وهجمه از جانب دشمن قرار داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه اذعان نمود : یکی از چالشهای پیش روی انقلاب اسلامی،روحانیت سنتی است که فقط می خواهد روایت وحدیث بخواند وهیچ وظیفه ای در قبال انقلاب اسلامی وسیاست ندارد واین تهدیدی برای نظام محسوب می شود و به بصیرت وآگاهی بیشترنیاز است.

این مسئول عنوان کرد : در کشور ما کسانی در مقام و منصبها به رقابت می آیند که نظام را قبول ندارند واینها جامعه را به جاهای باریک می کشاند ،این خطر بزرگی است متوجه انقلاب اسلامی است وجای امید هست که جبهه مردمی انقلاب بتواند جلوی این خطر را بگیرد.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه باید در ابتدا به خطری که از داخل متوجه نظام است توجه کنیم گفت : بسیاری از حکومتهای دینی واسلامی وپیامبران و انبیاء از داخل ضربه خوردندواین موجب عدم گسترش دین الهی در جامعه شد.

وی ادمه داد : همایش بزرگ روحانیون استان مازندران به میزبانی قائم شهر در مصلی نماز جمعه این شهرستان وبا سخنرانی آیت ا.. خاتمی،امام جمعه موقت تهران در تاریخ پنج شنبه7بهمن برگزار خواهد شد وبه همه مسئولین حاضر در جلسه تاکید شد که در شرکت روحانیون شهرستانها در این همایش اهتمام لازم به عمل آورده شود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها