آیت‌الله موسوی‌جزائری در دیدار ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز
آیت‌الله موسوی جزایری اظهار کرد: برای رسیدن به هدف‌های اقتصاد مقاومتی باید با پیگیری مشاغل خانگی در شهرها و روستاها و احیاء انواع تولیدات دامی، باغی و طیور در روستاها ب تا حدودی معضل بیکاری را حل کرد.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۲۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،  آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در دیدار مسؤولان ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اشاره با تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مبازره با ورود قاچاق کالا و ارز گفت: باید این رهنمودها راهبرد اصلی مسؤولان نظام در خصوص مبارزه با قاچاق کالا به کشور شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه خواستار توجه به معیشت مرزنشینان و رفع محرومیت در مناطق مرزی شد.

 

آیت‌الله موسوی جزایری اظهار کرد: برای رسیدن به هدف‌های اقتصاد مقاومتی باید با پیگیری مشاغل خانگی در شهرها و روستاها و احیاء  انواع  تولیدات دامی، باغی و طیور در روستاها ب تا حدودی معضل بیکاری را حل کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: همه این راهکارها برای تحقق اقتصاد مقاومتی مشروط به مقابله قاطعانه و سرسختانه با قاچاق ارز و کالا است.

 

همچنین در ابتدای این دیدار حبیب الله حقیقی، رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد گفت: حجم کشفیات کالاهای قاچاق به کشور در نه ماهه سال جاری 8 هزار میلیارد ریال است که این حجم در مقایسه با سالهای گذشته 15 تا 20 درصد کاهش در ورود کالای قاچاق به کشور را نشان می‌دهد.‌

 

مسؤولان ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ارزیابی و بازدید از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خوزستان به این استان سفر کرده‌اند.

ارسال نظرات