خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد؛

برگزاری 300 برنامه دهه فجر در حوزه ورزش وجوانان گلستان

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: 300 برنامه ویژه ایام دهه فجر در حوزه ورزش و جوانان گلستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۳۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، بهمن طیبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با حضور گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: 300 برنامه برای ایام الله دهه فجر امسال در نظر گرفته ایم که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰۰ برنامه ای داشته ایم.

وی افزود:حوزه ورزش و جوانان همه ساله یکی از فعالترین کارگروه ها درمراسمات مرتبط با ایام الله دهه فجر بوده و امسال هم طبق روال همه ساله با برگزاری جلسات متعدد در استان و شهرستان ها برنامه های ویژه ای برای این ایام در نظر گرفته ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه برنامه های در نظر گرفته شده در حوزه قهرمانی و همگانی بوده، اظهار کرد: افتتاح دوره دوم لیگ ادارات و برگزاری رویداد ملی استعداد یابی دو برنامه ویژه ای است که در ایام دهه فجر برگزار می شود.

طیبی افزود: یک رویداد ملی تحت عنوان جشنواره استعدادیابی ورزشی در استان گلستان به مناسبت ایام الله دهه فجر خواهیم داشت که در 6 رشته کشتی، کاراته و سوار کاری، تنیس روی‎میز، کبدی و دوومیدانی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این برنامه در تاریخ ۱۹ بهمن ماه در سالن امام خمینی با حضور مهمانانی از وزارت خانه افتتاح می شود و به مدت سه روز ادامه پیدا می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اظهار داشت:  فستیوال بزرگ ورزش برای همه رده‎هایسنی در گرگان در 30 رشته در روز های 20 و 21 بهمن برگزار خواهد شد.

وی گفت: افتتاح پیست اتومبیل‎رانی مجموعه ورزشی کریم آباد  شهرستان گرگان در دهه فجر افتتاح می‎شود و همچنین  افتتاحیه زمین چمن مصنوعی در فاضل آباد ، سالن بدنسازی در شهرستان بندرگز و سالن پینگ پنگ در شهرستان کردکوی از جمله برنامه هایی است که در دهه فجر انجام می شود.

طیبی افزود: بیشتر برنامه های حوزه ورزش و جوانان در این ایام بیشتر برای گروه های سنی نونهالان و نوجوانان بوده چراکه این گروه سنی انقلاب را لمس نکرده اند و فرصت مناسبی است که از این فضا برای آشنایی آن ها استفاده کنیم.

وی گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، رژه موتور سواران در روز ۱۲ بهمن و ... تعدادی از برنامه های تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها