دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر هلال احمر آذربایجان شرقی:

اجرای 22 برنامه در دهه فجر توسط هلال احمر آذربایجان شرقی

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای 22 برنامه در دهه فجر از سوی این ستاد، گفت: به منظور نکوداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بر اساس هماهنگی های به عمل آمده و تصمیمات اتخاذ شده، برنامه های متنوع امدادی، فرهنگی، ورزشی ، عمرانی، هنری و درمانی و داوطلبانه در طول ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۵۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فیروز خوش اخلاق افزود: برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب و امام راحل، کارکنان و اعضای هلال احمر در سرتاسر استان همگام با مردم و مسئولان اقدام به غبار روبی مزار شهدا کرده و یاد خاطره فداکاریهای شهدای انقلاب و امام راحل را گرامی خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده های شهدا، اعزام اعضای جوانان به اردوی زیارتی شهر مقدس قم و همایش غنچه های هلال معاونت امور جوانان از دیگر برنامه های این ستاد خواهد بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر تبریز ادامه داد: در طول ایام الله دهه فجر، فاز یک دندانپزشکی و فیزیوتراپی افتتاح و نسبت به ارائه خدمات بهداشتی درمانی و دارویی رایگان توسط تیمهای BHCU معاونت بهداشت درمان و توانبخشی در مناطق محروم اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به نقش خیرین و نیکوکاران در هلال احمر، اظهار کرد: به منظور نکوداشت خدمات داوطلبانه مراسمی با حضور خیرین و داوطلبان و نیکوکاران عضو جمعیت هلال احمر برگزار و از خدمات این عزیزان تجلیل خواهد شد.

خوش اخلاق تاکید کرد: برگزاری جشن های نکوداشت دهه فجر در مناطق چهارگانه استان و شهر تبریز از برنامه های این ستاد بوده وبا توجه به همزمانی سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، مراسم جشنی برگزار و از بانوان شاغل و پرستاران زحمت کش تجلیل می شود.

سرپرست هلال احمر تبریز خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه فجر در حوزه عمرانی ،کلنگ ساخت پایگاه امداد جاده ای زنجیر بولاغی هلال احمر اهر و ساختمان اداری مرکز امداد و تیم واکنش سریع در پایگاه پشتیبانی شمالغرب کشور در سعید آباد با حضور مسئولان به زمین زده خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر جمعیت هلال احمر استان، بیان داشت: برگزاری مسابقات کتابخوانی اعضای دانش آموزی، کوه پیمایی، برگزاری مسابقات ورزشیاز دیگر برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر بوده و در یو م الله 22 بهمن ضمن پشتیبانی امدادی مراسم 22 بهمن، همگام با مردم ولایتمدار استان با حضور گسترده خود در راهپیمایی یو م الله 22 بهمن با آرمانهای امام راحل و شهدا و فرامین مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها