سردار قاسمی:

نتیجه رها کردن ولایت، استراتژیست شدن یک فوتبالیست می شود

فرمانده دوران دفاع مقدس بیان داشت: وقتی امام راحل و مقام معظم رهبری را رها کنیم نتیجه‌اش این می‌شود که یک فوتبالیست برای ما استراتژیست می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۷۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار سعید قاسمی، در اولین یادواره ۲ سردار و ۸۲ شهید دهستان بیزکی گلبهار اظهار داشت: در حال حاضر مراحل حساس و خطرناکی از انقلاب را در پیش رو داریم و دشمن همواره ما را رصد می‌کنند تا ببیند آیا همچنان به انقلاب و آرمان‌های آن پایبند هستیم یا نه.

وی ادامه داد: در عبور از این پیچ‌های تاریخی همه باید یک موقف و یک هدف داشته باشیم و این‌گونه نشود که مثل انتخابات گذشته (مجلس شورای اسلامی)، مشهد و خراسان باوجود فاصله هزار کیلومتری از تهران و رهبری پای‌کار باشند اما خود تهرانی‌ها سرخط نباشند.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب با اشاره به عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ در سال ۱۳۶۵ گفت: بنا به نظر مرحوم رفسنجانی بنا بود عملیات کربلای ۴ عملیات موفقی باشد و بعد جنگ را تمام کنیم و پای قطعنامه برویم اما این عملیات بنا به دلایلی همچون خدمت‌دهی سرویس‌های اطلاعاتی و ماهواره‌ای آمریکا به صدام و وجود عوامل نفوذی با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره با پدیده نفوذ مواجه بوده است، ادامه داد: نفوذی همیشه در داخل نظام وجود داشته و این آخرین نفوذی که در دستگاه ریاست جمهوری بود و آزاد شد می‌گوید من الان می‌توانم بگویم طعم آدامس که رئیس‌جمهور و وزرا دوست دارند چیست.

قاسمی افزود: در عملیات کربلای ۵ که چند روز بعد از عملیات کربلای ۴ اتفاق افتاد، رزمندگان در اوج استیصال و درحالی‌که می‌دانستند راهی برای برگشت نیست عملیات کردند و پیروز شدند.

وی با بیان اینکه قرار نیست این رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در کتاب‌های درسی دانش آموزان گنجانده شود، خاطرنشان کرد: سخنگوی رسمی نتانیاهو برای آموزش‌وپرورش ما با ۱۲ هزار میلیارد اختلاس تصمیم‌گیری می‌کند و می‌گوید مشکل ما با ایران سر مباحث هسته‌ای و موشکی نیست بلکه مشکل ما دروس تروریست پروری مثل شهید حسین فهمیده است که در کتب درسی تدریس می‌شود. لذا می‌بینیم درس شهید فهمیده از کتب درسی حذف می‌شود

فرمانده دوران دفاع مقدس تأکید کرد: جنگ هشت‌ساله، جنگ ایران با عراق نبود چراکه پس از انعقاد قرارداد جام زهر ما در تبادل اسرا از ۱۸ تبعه مختلف اسیر آزاد کردیم.

وی با انتقاد از اینکه تاریخ دفاع مقدس به نسل جدید انقلاب منتقل نمی‌شود، تصریح کرد: عده‌ای می‌خواهند رشادت‌های دوران دفاع مقدس را خفیف جلوه دهند و بگویند آمریکا در ۲۵ روز عراق را گرفت و ما در هشت سال، فقط دفاع کردیم و نتوانستیم موصل و بصره را بگیریم.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ و حضور سران فتنه در انتخابات ریاست جمهوری، بیان داشت: هدف از حضور و به صحنه آمدن آن‌ها از بین بردن اصل ولایت‌فقیه و حرکت در مسیر انحرافی بود.

قاسمی با اشاره به شهادت ۴۶۰ ایرانی در فاجعه منا، گفت: غضنفر رکن‌آبادی سفیر و آزاده نظام را وقتی تحویل جمهوری اسلام دادند، مغز، روده، جگر و … او را در آورده بودند اما یک مطالبه گر وجود نداشت و مسئولان ما در آن هرج‌ومرج یک ماه در نیویورک لاس سیاسی می‌زدند و حاضر نشدند آن جلسات کثیف را ترک کنند  و اگر موضع‌گیری رهبری نبود معلوم نبود چه بلایی بر سر سایر حجاج می‌آوردند.

وی با انتقاد از عقد مجدد قرارداد جهت اعزام ایرانی‌ها به مراسم حج، گفت: انقلاب در هیچ دوره‌ای این‌قدر خوار نشده بود و تا این حد وزرای بی‌خاصیت و بی‌غیرت بر کشور حکم‌فرما نبودند.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب در ادامه به سخنان یکی از مسئولان نظم مبنی بر اینکه ما به تمام دنیا قول می‌دهیم که بنا نداریم امپراتوری بزرگ اسلامی راه بیندازیم، اشاره کرد و گفت: این افراد ۱۸۰ درجه با مسیر امام (ره) فاصله دارند و کاش یکی از شما مردم انقلابی در مجلس می‌بود و به دهان او می‌زد و می‌گفت این فرمایش امام (ره) است.

وی در ادامه سخنان امام خمینی (ره) در این خصوص را بیان کرد: «نکته مهمی که همه ما باید به آن توجه کنیم و آن را اصل و اساس سیاست خود با بیگانگان قرار دهیم این است که دشمنان ما و جهان خواران تا کیْ و تا کجا ما را تحمل می‌کنند و تا چه حد استقلال و آزادی ما را قبول دارند به‌یقین آن‌ها مرزی جز عدول  از همه هویت‌ها و ارزش‌های معنوی ما نمی‌شناسند»

قاسمی در ادامه تصریح کرد: آمریکا بدون شلیک حتی یک گلوله تمام پیچ و مهره‌های هسته‌ای ایران را با استفاده از نفوذی‌های خودمان باز کرده است.

وی در ادامه به بخش دیگری از سخنان امام خمینی (ره) اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امام (ره) می‌فرمودند «من به‌صراحت اعلام می‌کنم که جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود برای احیای هویت اسلامی مسلمانان در سراسر جهان سرمایه‌گذاری می‌کند. و دلیلی هم ندارد که مسلمانان جهان را به پیروی از اصول تصاحب قدرت در جهان دعوت نکند و جلوی جاه‌طلبی و فزون‌طلبی صاحبان قدرت و پول و فریب را نگیرد. ما باید برای پیشبرد اهداف و منافع ملت محروم ایران برنامه‌ریزی کنیم. ما باید در ارتباط با مردم جهان و رسیدگی به مشکلات و مسائل مسلمانان و حمایت از مبارزان و گرسنگان و محرومان با تمام وجود تلاش نماییم و این را باید از اصول سیاست خارجی خود بدانیم».

عضو جبهه فرهنگی انقلاب تأکید کرد: باید استراتژی را از اصل آن‌که امام خمینی (ره) است بگیریم نه اینکه هر آدم بی‌خود و بی‌خاصیتی مثل علی مطهری که معلوم نیست در دوران جنگ و … در کجا بوده بیاید و هرروز هر چرت‌وپرتی را به زبان بیاورد.

وی با ابراز تأسف از سخنان استیلی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال مبنی بر اینکه چرا بجای کمک به یمن و سوریه به مردم خودمان کمک نکنیم، گفت: وقتی امام راحل و مقام معظم رهبری را رها کنیم نتیجه‌اش این می‌شود که یک فوتبالیست برای ما استراتژیست می‌شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: اینکه شیخ زکزاکی ۲۰ میلیون نفر را در نیجریه مسلمان می‌کنند و یمن تنگه باب المندب را به‌عنوان دومین تنگه استراتژیک جهان در اختیار می‌گیرد قدرت جمهوری اسلامی ایران است. این موفقیت‌ها باوجود همه انحرافات فکری برخی مسئولان و میوه‌های آن خط فکری منحرف که الآن در وزارتخانه‌ها مختلف در صدر کار اند حاصل شده است و الا ما نباید پنج سال در سوریه بجنگیم؛ تفکرات انحرافی این‌هاست که نمی‌گذارد سردار قاسم سلیمانی و نیروهایش امروز در اسپانیا باشند و چرخ‌های سانتریفیوژ های هسته‌ای نچرخد و کارخانه‌ها که پس از دیگری از کار بیافتد.

وی گفت: در ۴ سال گذشته چند بار لفظ اربعین را از شیخ الوزرا و از مسئولان گردشگری شنیده‌ایم؟ چند بار از این دولت منحرف لفظ حمایت از جریان بزرگ اربعین شنیده‌شده است؟ و این درحالی‌که است که در روز عاشورا و تاسوعا دولت‌مردان هشت روز در تایلند هستند، تایلندی که به برند کثافت‌کاری در جهان شناخته‌شده است.

وی افزود: ماحصل این سفر نیز این می‌شود که رئیس گردشگری ما می‌گوید ما باید از تجربیات مثبت تایلند در گردشگری استفاده کنیم و مردم ما نیز مثل آن‌ها برای توریست‌ها آغوششان را باز کنند و ویزای سفر به این کشور برداشته شود. (اما حاضر به برداشتن ویزای اربعین نیستند)

قاسمی خاطرنشان کرد: ما از این مسیر و ریل‌گذاری انحرافی که به سمت اروپا، غرب و آنتالیا شده است، بر اساس آیات قرآن و آموزه‌های روح‌الله و سید علی خامنه‌ای عبور نخواهیم کرد و در مسیر اربعین از نجف به کربلا و از کربلا به سمت قدس پیش می‌رویم.

وی ادامه داد: این مسیر انحرافی چهار ماه دیگر یا چهار سال و چهار ماه دیگر پایان می‌یابد و انشا الله آخرین میخ‌های حزب‌الله بر جریان پوسیده لیبرال دموکراسی عاشق غرب کوبیده خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها