یک تحلیلگر اقتصادی در مراسم سالگرد شهادت نواب صفوی:

تلاش شهید نواب صفوی در ملی شدن صنعت نفت نشانه ای از عملکرد انقلابی او بود

یک تحلیلگر اقتصادی بیان داشت: اقدامات انقلابی شهید نواب صفوی تاثیر زیادی در رشد انقلاب داشت و تلاش وی در ملی شدن صنعت نفت نشانه ای از عملکرد انقلابی این شهید بزرگوار بود.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۸۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، شب گذشته به مناسبت سالگرد شهادت شهید نواب صفوی همایش بصیرت افزایی در محل هیئت حیدری شهر فیض آباد برگزار شد.

مسعود براتی کارشناس تحریم اقتصادی با گرامیداشت شهادت نواب صفوی اظهار کرد: اقدامات انقلابی شهید نواب صفوی تاثیر زیادی در رشد انقلاب داشت و تلاش وی در ملی شدن صنعت نفت نشانه ای از عملکرد انقلابی این شهید بزرگوار بود و این امر باعث شد امام خمینی (ره) تلاش زیادی برای جلوگیری از ترور ایشان نمایند.

وی افزود: شهادت نواب صفوی درس های بزرگی برای انقلاب به دنبال داشت و یکی از آنان پاسداری از انقلاب است که برای آن خون های زیادی ریخته شده تا به اقتدار و صلابت دست یابد.

براتی تصریح کرد: امام راحل روشی مبتنی بر آگاه سازی مردم را در اولویت قرار داده و با جنگ و ترور مخالفت می کرد و همچنین با استفاده از ظرفیت حداکثری مردم برای رسیدن به مقاصد متعالی بهره می برد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی نه شرقی و نه غربی است و به پشتوانه مردم مومن انقلابی که پشت آن ایستاده اند، انقلاب پویا و زنده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بر پایه مردم‌سالاری در چارچوب قانون اسلامی است و این بصیرت مردم بود که انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها