درهمایشی از رابطان بین پلیس و دستگاههای دولتی و غیردولتی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۹۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

فرمانده انتظامی استان هدف از برگزاری این همایش را توسعه و تعمیق ارتباط بین نیروی انتظامی و دستگاههای دولتی،بسترسازی برای اجرای طرحهای مشترک و اثربخش و بهره برداری از ظرفیت و توان این دستگاهها برای کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی دانست و گفت: امنیت یکی از نیازهای اساسی و حیاتی کشور و استان برای رشد و توسعه است.
سرهنگ مهدی انصاری افزود: گسترش و ایجاد امنیت در جامعه بنا به فرموده مقام معظم رهبری تنها مربوط به نیروی انتظامی نیست بلکه وظیفه ای ملی است.
وی گفت:گسترش امنیت،کنترل و کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه مستلزم عزم جدی و همه جانبه سایر دستگاههای دولتی و غیردولتی است.
انصاری همچنین به نقش به سزای مردم در ایجاد امنیت و ارتقاء آن اشاره کرد و افزود:برای داشتن جامعه ای سالم و عاری از بزهکاری ها و آسیب های اجتماعی مردم نقش اول و صحنه گردان این موضوع هستند که باید با مشارکت بیش از پیش خود نیروی انتظامی را در تحقق این مهم همراهی و یاری کنند.
فرمانده انتظامی استان فضای مجازی و ماهواره را مهمانان ناخوانده و البته نامحرم در فضا و کانون گرم خانواده ها برشمرد و گفت: دشمنان با راه اندازی شبیخون و تهاجم سنگین فرهنگی بنیان خانواده ها را برای ایجاد فاصله و دور کردن مردم از ارزشها،اعتقادات و باورهای دینی برای رسیدن به اهداف شوم خود نشانه رفته اند.
وی به نقش موثر کانون خانواده در کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی و مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان اشاره کرد و افزود:اگر از بنیان خانواده با مدیریت صحیح و راهکارهای متناسب با فرهنگ و آئین ایرانی اسلامی در مقابل هجوم نرم دشمنان به خوبی صیانت شود به طور حتم جامعه ای سالم خواهیم داشت.
سرهنگ انصاری از خدمات و تلاش شبانه روزی صداوسیمای استان در پوشش و انعکاس به موقع و مطلوب اخبار نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد
در این همایش برخی از اعضا ضمن برشمردن مهمترین آسیبهای اجتماعی و چالشهای پیش روی سازمانها ،ادارات و نهادها راهکارهای مقابله و پیشگیرانه خود را برای کنترل ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی استان ارائه کردند.

ارسال نظرات