بانوی خیر تربت‌جامی در اقدامی خداپسندانه با روشن کردن شعله بخاری در منزلی مسکونی در یکی از روستاهای بخش نصرآباد تن خانواده‌ای بی‌بضاعت را همانند دل رئوف خود گرم کرد.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۹۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دبیر کانون هلال‌احمر شهر نصرآباد تربت جام در این رابطه گفت: هفته پیش خبری در رابطه با نبود امکانات رفاهی و بخصوص گرمایشی در خانه‌ای در یکی از روستاهای این بخش از طریق دوستانم اطلاع پیدا کردم که با طرح موضوع در شبکه های اجتماعی به دنبال خیر بودند.

 «افسانه فیضی» افزود: با توکل به خدا مطلب نیازمندی را از طریق مذکور ارسال کردم که طی دقایقی تعدادی خیر اقدام به همکاری کردند و هدیه اولین نیکوکار در کمتر از 24 ساعت به این خانواده بی بضاعت اهدا شد.

 وی تصریح کرد: با روشن شدن بخاری، شعله‌های خطرناک تنور گازی که به‌عنوان گرمایشی در منزل استفاده می شد خاموش و قرار شد بقیه لوازم مورد نیاز این خانواده تهیه و در اسرع وقت تحویل گردد تا کانون خانواده با سربلندی مادر درکنار فرزندان گرمتر از قبل شود.

دبیر کانون هلال‌احمر شهر نصرآباد تربت جام خاطرنشان کرد: همچنان منتظر خیران دیگری هستیم تا با همکاری شان در منزل خانواده‌های دیگری را بزنیم و لبخند نوع دوستی را به لبشان بنشانیم.

«فیضی» در پایان گفت: عده‌ای معنای خرج کردن و انفاق واقعی را لمس نکرده اند معتقدم همه می‌توانید حج واقعی را در همسایگی ومجاورت خود ببینیم نه در میلیوها خرج کردن بیهوده، بنابراین می شود با نوع دوستی و محبت تن خانواده‌ای رو با شعله بخاری همانند دل خود گرم و با دعای خیر مستمندان خود و خانواده را بیمه سازیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها