حال شما به عنوان مدیری در این مملکت اسلامی چگونه به خود حق می‌دهید که برادر‌زاده‌تان با مدرک فوق دیپلم خود از نوع شرکتی یا قراردادی حق چندین مهندس دیگر را بخورد. شمایی که هنوز پرونده استخدام‌هایتان برای ما مشخص نشده است. حال به دیگر ادارات نیرو صادر می‌کنید؟
کد خبر: ۸۸۰۹۹۰۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

محمد مشکینیno222

الحمد لله ربَّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطاهرین

در ابتدا به رسم ادب خدمت همه کسانی که این متن را مطالعه می‌کنند سلام عرض می‌کنم.

گاهی اوقات ما مردم استان کهگیلویه و بویر احمد خبرهایی را از رسانه‌ها می‌خوانیم که اگر بخواهم صادقانه بگویم قلبمان از شنیدن این خبر‌ها درد می‌گیرد.

چرا باید در دولتی که دم از عدالت و اعتدال می‌زند، برادر‌ زاده رئیس سازمان مدیریت استان با مدرک فوق دیپلم به سمت رییس آب و فاضلاب شهرستان دنا منصوب می‌شود؟

بله درست شنیدیم… شهرستان دنا

شهرستان دنایی که شهر سی سختش بیشترین آمار تحصیل کرده و مهندس را نسبت به جمعیتش در استان را دارد.

جالب اینجاست که وقتی علت این انتصاب را از آقای لدنی‌نژاد می‌پرسیم، پاسخی به ما می‌دهد که بیشتر آزارمان می‌دهد. ایشان می‌گویند «هیچ کس حاضر نمی‌شود به شهرستان دنا برود»

آقای لدنی‌نژاد آیا در میان کارکنان آب و فاضلاب شهرستان دنا حتی یک کارمند با مدرک لیسانس و سابقه کار بالا‌تر از آقای نوروزی وجود نداشت؟

آقای لدنی‌نژاد آیا شما می‌دانید چندین مهندس روزانه از شهر سی سخت به مرکز استان می‌آیند و با پایان ساعت کاری به شهر خود باز می‌گردند؟

آقای لدنی‌نژاد آیا هیچ کارمندی راضی نمی‌شد به عنوان رئیس آب و فاضلاب شهرستان دنا منصوب شود یا اینکه شما با این کار خواستید مرام و معرفت را در حق آقای حسن نوروزی به کمال برسانید؟

آقای لدنی‌نژاد شما و امثال آقای نوروزی حق ندارید به عنوان مدیران این مملکت اسلامی‌ای که امثال ما برایش خون‌ها داده‌ایم، حق مردم را پایمال کنید.

آقای حسن نوروزی بگذارید روایتی را برای شما ذکر کنم «در اوایل انقلاب تعدادی از سران نظام خدمت حضرت امام رسیدند و صحبت از جانشینی حاج احمد آقا کردند، ولی در جواب امام فرمودند که اگر می‌خواهید تن من را در گور بلرزانید دوباره‌ای حرف را تکرار کنید.

حال شما به عنوان مدیری در این مملکت اسلامی چگونه به خود حق می‌دهید که برادر‌زاده‌تان با مدرک فوق دیپلم خود از نوع (شرکتی یا قراردادی) حق چندین مهندس دیگر را بخورد. شمایی که هنوز پرونده استخدام‌هایتان برای ما مشخص نشده است. حال به دیگر ادارات نیرو صادر می‌کنید؟

به خداوندی خدا ما مردم این استان دیگر خسته شده‌ایم از اینکه هر روز خبری از انتصابی با نسبت فامیلی و حق خوری به افرادی خاص داده می‌شود.

اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظرات