درهمایش گلگشت پیشکسوتان خلخال؛

یادگاران هشت سال دفاع مقدس تجلیل شدند

درهمایش گلگشت پیشکسوتان خلخال یادگاران هشت سال دفاع مقدس تجلیل شدند
کد خبر: ۸۸۱۰۰۲۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، با هدف پاسداشت مقام شامخ پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس همایش گلگشت از سوی کانون بازنشستگان سپاه ناحیه خلخال در محل مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از مسئولین استانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی فرمانده سپاه خلخال در سخنانی در جمع پیشکسوتان در همایش گلگشت خلخال گفت: راهکار تحقق فرمایش مقام معظم رهبری عمل به فرایشات آن معظم له است نباید فرمایش رهبر انقلاب بر زمین بماند.

کریمی با یادآوری رشادت رزمندگان و ایثارگران و پیشکسوتان ایثار شهادت در هشت سال دفاع مقدس گفت: در جنگ سخت و نیمه سخت حضور یافتید واکنون باید در جنگ نرم نیز با همان عزم و اراده ایستادگی کنید.

فرمانده سپاه خلخال با اشاره فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص این موضوع که هر ستونی از نظام بلرزد باید به ستون بسیج وسپاه وصل شود گفت: فرمایشات رهبر در شعار های سال که راهگشاترین مباحث است باید عملی شود وا کنون با این وضعیت پیش رو ، وضعیت بیکاری در کشور وعدم اشتغال سخنان مسئولین دولتی چیست و نباید فرمایش رهبری درغربت بماند.

وی به وجود خدمات رفاهی و درمانی در استان در مراکز امام سجاد (ع) وامام رضا (ع) در مرکز استان اشاره وگفت: ایثارگران شهرستان ها نیز نیازمند دریافت خدمات درمانی در حوزه سلامت هستند و پیشکسوتان برای یک عکس ساده و یک آزمایش باید با طی مسافتی طولانی وهزینه های سنگین رامتحمل شوند که باید امکانات رفاهی و درمانی و درمانگاهی در شهرستان ها نیز ایجاد شود.

کریمی ضمن اشاره به زیر ساخت های ضعیف در شهرستان خلخال و محرومیت موجود گفت: زمین گیر شدن جوانان در باتلاق بیکاری موجب جولانداری آسیب های اجتماعی شده و باید مشکلات در جامعه حل شود و اینکه شعار اشتغال از سوی مسئولین دولت نه تنها در کشور، دراستان بلکه در شهرستان نیز محقق نشده است.

فرمانده سپاه خلخال از حضور پیشکسوتان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ازناو شهرستان خلخال این مراسم با هدف پاسداشت مقام پیشکسوتان ایثار وشهادت خلخال از سوی کانون بازنشستگان ترتیب داده شده بود که کلیه پیشکسوتان نیز با حضور در ایستگاه سلامت مورد معاینات پزشکی ازلحاظ فشار خون و سایر قرار گرفتند.

در این مراسم با حضور مسئولین استانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از پیشکسوتان با اهدا لوح تجلیل به عمل آمد


همایش گلگشت پیشکسوتان خلخالهمایش گلگشت پیشکسوتان خلخالهمایش گلگشت پیشکسوتان خلخال.

ارسال نظرات
آخرین اخبار