پروژه گردشگری ازناو با قدرت و قوت ادامه خواهد یافت
کد خبر: ۸۸۱۰۰۲۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، احمدقنبری دربازدید از منطقه گردشگری ازناو خلخال و بااشاره به اینکه یک مورد کافه خانه و الونک در مسیر ساخت و توسعه گردشگری ازناو قرار دارد اظهار داشت: تمامی موانع در مسیر ادامه پروژه تفرجگاه رفع خواهد شد.

قنبری گفت: در حال حاضر فاز اول این پروژه با محوطه سازی ، ساخت آلاچیق ها و زیر ساخت ها به پایان رسیده و برای شروع فاز دوم نیازمند حذف یک واحد آلونک در مسیر می باشد.

بخشدار مرکزی گفت: با توجه به اینکه تذکرات لازم وقانونی به فرد حقیقی صاحب آلونک بارها اعلام شده و هیچ اقدامی در جهت رفع این مشکل از سوی این فردانجام نشده ما به صورت قانونی و قضایی اقدام کردیم که حتما این آلونک از سر راه ساخت وساز این پروژه مهم گردشگری شهرستان خلخال حذف خواهد شد .

به گزارش ازناو ، در ا ین مجموعه به غیر ازاین آلونک حمایتی چندین محل برای فروش مواد غذای و غذای آمادهو چای نیز وجود داشت که قبلا با حکم قضایی تخریب شده ولی اینکه این یک مورد هنوز تخریب نشده از سوی کسانی که واحد های آنها در این مجموعه گردشگری خراب شده سوال برانگیز شده است.

مردم از مسئولین می خواهند تابا قدرت و قوت این پروژه را جلو ببرند تا مجموعه گردشگری ازناو که اکنون تحول عظیمی در آن به دست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایجادشده با قوت ادامه یابد.

ارسال نظرات