مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

شناخت ید دشمن یکی ازمهم ترین ویژگیهای سپاه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: سپاه با حرص و وله از اصل انقلاب دفاع می کند وجایی که نیاز باشد حتی تا مرز شهادت هم پیش می رود
کد خبر: ۸۸۱۰۰۳۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان :حجت الاسلام والمسلمین علی نقی طهرانی زاده در همایش سیاسی ویژه کارکنان سپاه سلمان که در فاطمیه سپاه استان برگزار شد، با اشاره به این مطلب که عقبه انقلاب اسلامی فکری ودینی است ،گفت:سپاه در عمر با برکت خود که شجره طیبه قرآن است با رویکرد دینی وانقلابی با اندیشه پاک واسلام ناب محمدی (ص) توانسته از انقلاب ودستاوردهای آن به خوبی حفاظت وصیانت کند.
وی با اشاره به این مطلب که این نهاد انقلابی حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی،وبازوی پر توانن ولی فقیه است،افزود:اگر نسل پنجم انقلاب می خواهد سپاه در بحث های کلان ،تفکرات ومسائل اعتقادی دلدادگی داشته باشد وبا نسلهای متعددخود همگرایی پیدا کند باید مسیر حرکتی خود را با فضای سپاه وبسیج بابهره مندی از منویاتی که رهبر معظم انقلاب به عنوان نقشه راه بیان کرده اند  تطبیق دهند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه با اشاره به این نکته که آرمان خواهی یکی از راه های پیروزی ملت ایران در برابر تهدیدات دشمنان است تصریح کرد:حیات طیبه،استکبار ستیزی ریشه های آرمان خواهی است ،که امروزه عزت، واندیشه ی ما را بلند کرده ودر افکار عمومی اثر گزار شده وتمام این عوامل از درون مایه های اعتقادی نشعت گرفته وباعث پیش روندگی وپیش برندگی ملت ایران شده است .
طهرانی زاده با تاکید بر این مطلب که مدار سپاه همیشه در یک محور حرکت نکرده وهمیشه بنا به شرایط زمان واتفاقات هرجا که احساس خطر کرده بدون هیچ شائبه ای در مسیر انقلاب گام برداشته تصریح کرد: سپاه در یه برهه از زمان در عرصه های سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی،نظامی،عمل می کند که همین باعث شده دشمن سپاه را به خوبی نشناسد.
دشمنان به منظور تضعیف ولایت؛ ابتدا بسیج و سپاه را که بازوهای ولایت نظام جمهوری اسلامی و دارای جایگاه مردمی است نشانه‎روی و تضعیف می‎کنند.
علی نقی طهرانی زاده عنوان کرد: یکی از نهادها و پشتوانه‎های واقعی نظام که معتقد صد درصد به ولایت است همین نهاد سپاه و بسیج است.
  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان  در ادامه گفت: دشمنان این نظام و در رأس آنها امریکا هدف و سرلوحه اصلی کارشان نشانه به سوی ولایت و رهبری است ،ولازمه اینکه ولایت را تضعیف و سست کنند ‎ابتدا بسیج و سپاه را که بازوهای ولایت نظام جمهوری اسلامی و دارای جایگاه مردمی است نشانه‎ وهدف قرار داده اند.
 وی ادامه داد: دشمنان علیه این نهاد شائبه ایجاد می‎کنند و با نشر اکاذیب و شایعه پراکنی و دامن زدن به برخی از مسائلی که می‎تواند آن جایگاه و موقعیت بسیج و سپاه پایگاه‎های آنها را که یک نیروی مردمی است به زعم خودشان متزلزل و تضعیف کند، به سمت‎شان نشانه می‎رود که این اقدام دشمنان یک امر بدیهی است.
حجت الاسلام طهرانی زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: مردم ایران باید هوشیار باشند و تذکرات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را درباره مباحث مختلف از جمله شناسایی، اهداف و استراتژی دشمن، بصیرت و بیداری مردم، انسجام و... نصب‎العین خود قرار دهند و در مسیر ولایت حرکت کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار