فرمانده سپاه دشتی:

دهه فجر فرصت مناسبی برای ترویج پیام و ارزش‌های انقلاب اسلامی

سرهنگ غضنفری گفت: باید با بهره‌گیری مناسب از ظرفیت و فضای دهه فجر برای ابلاغ پیام انقلاب اسلامی و ترویج ارزش‌های انقلاب گام برداریم
کد خبر: ۸۸۱۰۰۴۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی، جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی برنامه‌های دهه فجر در حوزه های مقاومت با هدف کیفیت بخشی به برنامه‌های فرهنگی هنری و با حضور فرمانده و اعضای شورای و فرماندهان پایگاه‌های تابعه برگزار شد.

غضنفری در این جلسه با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای ترویج ارزش‌های انقلاب است، افزود: نسل سوم انقلاب شناخت كاملي از زویاي انقلاب ندارند و ما بايد بسترهاي مناسب براي شكل‌گيري اين شناخت را در بین بسیجیان ايجاد كنيم.

وی عنوان کرد: باید با بهره‌ گیری مناسب از ظرفیت و فضای دهه فجر برای ابلاغ پیام انقلاب اسلامی و ترویج ارزش‌های انقلاب گام برداریم.

وی هدف از تشکیل جلسه را کیفیت بخشی به برنامه‌ها، هم‌اندیشی و هم‌فکری با اعضا و اتخاذ تدابیر لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر برشمرد و تاکید کرد: باید از هرگونه موازی‌کاری در اجرای برنامه‌ها در سطح حوزه جلوگیری به عمل آید.

در ادامه حاضران در جلسه ضمن بیان برنامه‌های رده خود در ایام الله دهه فجر نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با بهتر برگزار شدن برنامه‌ها در سطح حوزه بیان کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار