خبرهای داغ:
فرماندار سرایان خبر داد

افتتاح و کلنگ زنی ۴۱ طرح عمرانی، دهه فجر در سرایان

فرماندار سرایان گفت: در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان سرایان 41 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۷۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، کریمی فرماندار سرایان در دومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان سرایان گفت: ما بایستی زیباییها و خدمات انقلاب و همچنین گفتمان انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر همبستگی و وحدت و استفاده از ظرفیت سخنرانان شهرستان را برای نسل جدید بازگو نماییم .
 
وی افزود: برای اجرای برنامه های دهه فجر بایستی مردم و نسل جدید را درگیر کنیم تا نسل جدید بیشتر با انقلاب آشنا و مانوس شوند .
 
فرماندار سرایان کلیه ادارات و شهرداریها و دهیاران را موظف به برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های دهه فجر کرد وگفت :در دهه فجر امسال ۴۱طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد و ۶۲۶میلیون و ۸۰۰هزار تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
 
وی بیان داشت: اجرای طرح های نوین آبیاری با اعتبار بیش از ۱میلیارد و۷۴۰میلیون تومان، افتتاح شرکت آهک هیدراته با اعتبار ۲میلیارد ۵۰۰میلیون تومان و مجتمع خدماتی رفاهی رویال با اعتبار  بیش از ۶میلیار تومان از اهم طرح های افتتاحیه دهه فجر در سرایان می باشد.
 
امام جمعه سرایان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت : این انقلاب حاصل تلاش و مجاهدت امام (ره) و مبارزین انقلابی علیه رژیم شاه بود که با رهبری امام (ره) و وحدت کلمه به پیروزی رسید .
 
وی بر  برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر و استفاده از ظرفیت مساجد تاکید کرد.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد با اشاره به مسئولین کمیته ها و وظایف آنها از ادارات و مسئولین کمیته ها خواست هر چه سریعتر کمیته های مربوطه تشکیل و برنامه های اجرایی را در اسرع وقت به دبیرخانه ستاد جهت جمع بندی ارسال نمایند.
 
وی در ادامه خواستار همکاری همه ادارات و نهادها جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن مراسم دهه فجر شد.
 
همچنین در این جلسه برخی از ادارات و مسئولین کمیته ها به ایراد نکته نظرات خود پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار