خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: دانشنامه دفاع مقدس به منظور ثبت اطلاعات، آثار و مستندات ایثارگران و رزمندگان جبهه و جنگ در دست تنظیم می باشد.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۸۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
سرگرد امانتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اظهار داشت: پیرو فرمایشات مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا در خصوص جمع آوری آثار و مستندات دفاع مقدس، سپاه پاسداران اقدام به تهیه و تنظیم دانشنامه دفاع مقدس نموده است .
 
وی افزود: این دانشنامه می بایست به عنوان یک مرجع و سند قوی ، مستند، محکم و بی تعارف باشد.
 
امانتی گفت: بر همه ما فرض است که با اطاعت از منویات فرماندهی معظم کل قوا و سازمان بسیج و سپاه پاسداران ، با همکاری همه نهادهای، ادارات و تشکلهای بسیجی، ایثارگران و رزمندگان در تهیه و تنظیم این دائره المعارف از هیچ کوششی دریغ نورزیم.
 
فرمانده سپاه سرایان در رابطه با اهداف این دانشنامه افزود: اهداف آن جمع آوری و ثبت آثار دفاع مقدس (مردم ، نهادها و نیروهای مسلح...) و ارائه یک منبع معتبر ، جامع به عنوان مرجع علمی درباره سالهای دفاع مقدس با نگاه توسعه و ترویج ارزشها و آموزه های دینی می باشد.
 
وی بیان داشت: این دانشنامه در موضوعات کلی ، نظامی ، جغرافیایی ، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در سطح ملی و استانی برنامه ریزی و عملیاتی خواهدشد.
 
امانتی از همه رزمندگان بزرگوار دفاع مقدس درخواست کرد که ضمن اطلاع رسانی به دیگران در اجرای این امر و تهیه دانشنامه با دست اندرکان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان نهایت همکاری را داشته باشند.
 
فرمانده سپاه سرایان گفت: تاکنون جلساتی با تعدادی از عزیزان بسیجی و رزمندگان هشت سال دفاع در این خصوص گرفته شده و عزیزان رزمنده می توانند مستندات و مطالب خود را به حوزه های مقاومت ، پایگاههای مقاومت بسیج و دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مستقر در فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران تحویل نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها