نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
آبرومندی، امنیت و سلامت غذایی این کشور وابسته به گندم است که باید قدردان تولیدکنندگان این محصول راهبردی باشیم.
کد خبر: ۸۸۱۰۱۰۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی استان بر ضرورت حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان تاکید نمود و گفت: حمایت از کشاورزان مستلزم توسعه صادرات، انتقال تکنولوژی و توجه به نیروی انسانی کارآمد است و با پرداخت تسهیلاتی با نرخ سود 20 درصد امکان پذیر نخواهد بود.

علی وقف‌چی عدم توجه کافی به ظرفیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص و بویژه نیروی جوان جامعه را مهمترین چالش موجود در کشور و دنیا دانست و اظهار داشت: باید جوانان را باور کرد و ایمان داشت که آنان می توانند کشور را در دست بگیرند و همچون زمانی که دفاع مقدس را مدیریت کردند، کشور را اداره کنند.

وی به حمایت‌های دولت و مجلس شورای اسلامی از بخش کشاورزی در کشور اشاره نمود و گفت: قریب به 90 درصد از مصوبات بخش کشاورزی به تصویب نمایندگان در مجلس شورای اسلامی رسیده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: بخش اعظمی از دغدغه‌های کشاورزان در مجلس شورای اسلامی مطرح شده و مجلس همواره برای پاسخگویی به این مشکلات عزم جدی دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تعرفه خرید تضمینی محصولات کشاورزی متناسب با نرخ تورم ضرورت دارد.

وی تاکید کرد: آبرومندی، امنیت و سلامت غذایی این کشور وابسته به گندم است که باید قدردان تولیدکنندگان این محصول راهبردی باشیم.

در پایان این مراسم با حضور مهندس عباس کشاورز معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی، استاندار زنجان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از 31 تولیدکننده برتر بخش کشاورزی استان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات