سردار بابایی نگاه همه جانبه به دین، انقلابی ماندن و آموختن حد و حدود از مقام معظم رهبری و بکار گیری و تبعیت از ایشان برای خود و مخاطبین را راهگشای مسیر دشوار در این رسالت خطیر دانست.
کد خبر: ۸۸۱۰۱۱۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیچ مازندران، فرمانده سپاه کربلا در دیدار با برخی مدیران رسانه ای مازندران مطالعه و کسب اطلاعات را لازمه کار رسانه های اثر گذار دانست.

سردار محمد حسین بابایی مهمترین مسائلی که در بین رسانه های انقلاب اسلامی باید مطالعه، تبیین و بازگویی شود توجه به منویات مقام معظم رهبری در موضاعات جاریه دانست.

این مقام مسئول در سپاه کربلا بسیج، عوام و خواص، انقلاب و انقلابی گری، جهادکبیر، اقدامات محرومیت زدایی و توجه به محرومین را از جمله دغدغه های تبیین شده مقام عظمای ولایت خواند و افزود: فعالیت رسانه های انقلابی در این موارد هنگامی مشخص می شود که با خروجی درست بر مخاطبین اثر گذار باشد.

وی با بیان اینکه حرکت مقابل جریان انقلابی همان حرکت و تفکر بازرگان است ادامه داد: امروز هم اندیشه غیر انقلابی بر آن قائل است که انقلاب دوره ای داشته و پس از آن، انقلابیون گوشه ای بنشینند و اداره مملکت را به دیگران بسپارند، غاقل از انکه حرکت انقلاب همواره باید در چرخه نظام ادامه داشته باشد.

سردار بابایی غفلت از محرومین را مغایر حرکت و اهداف انقلاب اسلامی بر شمرد و افزود: حرکتی که در ابتدای انقلاب آغاز شد طی سالیان متمادی توجهی نشده بود تا اینکه به دلیل بی توجهی مسئولان، به امر رهبر معظم انقلاب اسلامی، سپاه و بسیج برای یاری محرومین دست بکار شده و امروز در نقاط محروم کشور اثر خدمات خالصانه این نهاد به محرومین مایه امید مردم جامعه گردید.

فرمانده سپاه کربلا توجه به عمق معرفتی را از معارف انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: حرف گفتن از علی بن ابیطالب (ع) در عدالت، تقوی، حمایت از مستضعفین و مقابله با ظالمین و تبعیت محض از امام و رهبری، تعمیق معنویتی است که در عمل باید نشان داده شود.

وی مبانی انقلاب اسلامی را معالم دین دانست و اضافه کرد: در جامعه اسلامی معالم دین باید برجسته شود نه انسانها، که در این صورت وابستگی نخواهیم داشت .

سرتیپ دوم پاسدار بابایی رفع نیاز مردم مستضعف را حکم الهی برای خشنودی خدا بر شمرد و گفت: نتیجه تلاش و مجاهدت ها باید به گونه ای باشد که رضایت ولی فقیه، امام زمان(عج)، حضرت علی بن ابیطالب(ع)، رسول الله(ص) و در نهایت خدا فراهم شده و عملا اعتقاد مردم به امامت را تعمیق بخشد.

سردار بابایی با سخت و مشکل دانستن مسیر رسانه های انقلابی افزود: گرچه بی توجهی به معیشت رسانه ها هم تاثیر بر سختی راه دارد اما نگاه همه جانبه به دین از سوی رسانه های مومن انقلابی همه مشکلات پشت سر گذاشته می شود و فقط انجام رسالت بزرگ در هدف گنجانده می باشد.

وی نگاه همه جانبه به دین، انقلابی ماندن و آموختن حد و حدود از مقام معظم رهبری و بکار گیری و تبعیت از ایشان برای خود و مخاطبین را راهگشای مسیر دشوار برای رسانه های انقلابی در این رسالت خطیر دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها