مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان

900میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات شهرداری های لرستان

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان گفت :در مجموع بیش از دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید ماشین آالات و تجهیزات شهرداری های لرستان اختصاص پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۸۱۰۱۲۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، هرمز نصیری در همایش شهرداران لرستان در سخنانی با اشاره به ساماندهی نیروهای انسانی در شهرداری ها اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته اعتبارات مطلوبی برای خرید تجهیزات و ماشین آلات شهرداری ها اختصاص پیدا کرده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به میزان اعتبارات اختصاص یافته به شهرداری های لرستان افزود: در مجموع بیش از دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید ماشین آالات و تجهیزات شهرداری های لرستان اختصاص پیدا کرده است.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان در ادامه سخنان خود بر ضرورت پرداخت دیون ادارات و دستگاههای اجرایی به شهرداری های استان تاکید کرد و گفت: این دیون مربوط به سالهای گذشته بوده که اگر پرداخت شوند حداقل بخشی از مشکلات شهرداری ها رفع می شود.

نصیری ضمن اشاره به ۵۰ درصد معافیت بافت های فرسوده که از سوی شهرداری ها لحاظ می شود تصریح کرد : این میزان هنوز از سوی اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری های لرستان پرداخت نشده است.

وی در ادامه سخنان خود به موضوع پرداخت سهیم نیم درصد کتابخانه ها از سوی شهرداری ها اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شهرداری ها باید ۱۳۰ میلیون تومان به کتابخانه ها تا پایان امسال پرداخت کنند.

 
 انتهای خبر /ز
ارسال نظرات