حجت الاسلام والمسلمین عظیمتی، گفت:امروز عزت و اقتداری که این نظام در جهان کسب کرده به خاطر ایستادگی و ریخته شدن خون پاک و مطهر شهیدان در هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۸۱۰۱۲۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
حجتالاسلام والمسلمین محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب در مراسم یادواره شهید حسین چاکری در روستای مزرعه تفضلی بخش توکهور و هشتبندی میناب گفت: از صدر اسلام تاکنون هر کجا مسلمانان استقامت کردند و جلوی زیاده خواهی و تجاوز دشمنان به سرزمین های اسلامی را گرفتند پیروز شدند و هیچ گاه با دشمنان قسم خورده اسلام وارد مذاکره نشدند زیرا می دانستند که نتیجه اش جز خفت و ضلالت چیز دیگری نیست.

عظمتی افزود:امروز عزت و اقتداری که این نظام در جهان کسب کرده به خاطر ایستادگی و ریخته شدن خون پاک و مطهر شهیدان در هشت سال دفاع مقدس است واگر امروز هیچ مستکبر و ابر قدرتی حتی فکر تجاوز به مرزهای میهن عزیز ما را ندارد وما توانسته ایم قدرت اول موشکی منطقه شویم و هیچ معادله سیاسی در منطقه بدون حضور ما حل و فصل نمی شود باید قدر دان خون پاک و مطهر شهیدان باشیم.

این مسئول با توجه به بحرانها و فتنه هایی که توسط برخی منافقین و معاندین این نظام و انقلاب هر ازگاهی صورت می گیرد افزود:این فتنه ها کف روی آبی هستند که به راحتی از بین می روند و هرگز جایی برای جولان دادن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارند.

 حجت الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: تا سکان دار این نظام و انقلاب به دست ابر مردی توانمند مدیر و مدبری مانند امام خامنه ای ست که دوست و دشمن به شجاعت و دلیری این بزرگ مرد اعتراف می کنند هرگز معاندین نمی توانند خدشه ای به این نظام و انقلاب وارد کنند.

وی در ادامه افزود:امروز ولایت مداری ما باید مانند حضرت ابولفضل (ع) باشد که همیشه مطیع امام حسین (ع) بود وحتی برای لحظه ای هم از امام پیشی نگرفت نه مانند یاران پیامبر که در جنگ احد تنگه را رها کردند و باعث شکست مسلمانان شدند.

در ادامه آقای رنجبری بخشدار بخش توکهور و شهر هشتبندی نیز شهداء را مایه عزت و اقتدار این نظام دانست و گفت:اگر کشور ما امروز در امنیت کامل به سر می برد به خاطر ریخته شدن خون پاک و مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس است و وظیفه ماست که دنباله رو راه شهیدان باشیم.

در پایان مراسم از خانواده شهید حسین چاکری تجلیل شد.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات