رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت:امنیت پایدارامروز محصول مقاومت و رشادت های ایثارگران وشهیدان است
کد خبر: ۸۸۱۰۱۳۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان علاءالدین بروجردی دریادواره شهید کوپال و 36 شهید شهر اشترینان در سالن همایش فرمانداری ویژه بروجرد اظهار داشت : جنگ عراق با تمام قوای نظامی وحمایت کشورهای استکباری علیه ایران ایستادگی ولشگرکشی در برابراسلام واقعی بود که با شکست سخت مواجه شد.

وی افزود: جنگ علیه ایران در روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت کشور در آن زمان نهالی نوپا بود ملت جمهوری اسلامی ایران با رهبری پیر جماران و تکیه بر نیروی ایمان توانستند پیروزاین میدان شوند.

نماینده مردم بروجرد واشترینان درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هشت سال جنگ علیه ایران اسلامی اتقاقی عظیم بود به خصوص اینکه اتکا نظامی ما با شرط حضور مستشارانی بود که درکشورما حضور داشتند و فکر می کردند با خروج آنها جنگنده های اف 14 زمین گیر می شود.

بروجردی با اشاره به بیانات رهبرانقلاب که ما می توانیم و به صدام سیلی محکمی خواهیم زد گفت: به فرمان امام راحل (ره) 140 فروند هواپیما در حرکتی عظیم، تاریخی و بی نظیر به پرواز در آمده وهمه مواضع حیاتی عراق را مورد حمله نظامی قرار دادند.

وی تصریح کرد: کاری که آمریکاییان انجام می دهند کاری بی ثمرو بیهوده است ما باید در صراط مستقیم الهی همچنان پیش برویم زیرا به برکت این انقلاب و نظام امروز تکنولوژی که در اختیارمعدود کشورهای دنیا قرار داشته در ایران اسلامی وجود دارد و امنیت پایدارامروزه نیز محصول همین مقاومت و رشادت های ایثارگران وشهیدان است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز دشمن تلاش می کند تا امنیت ما را دچار تزلزل نماید پشت پرده داعش و دیگر گروه های تکفیری واشغالگر آمریکا است و آنها را به وجود آورده تا امنیت رژِم صهیونیستی راحفظ نماید.

بروجردی افزود: هدف امریکا از ایجاد نا امنی و تربیت گروه های داعش و الانصره ایجاد چالش و برهم زدن امنیت ایران ومنطقه است آنها برای تغییر حاکمیت در سوریه تلاش می کنند.

وی گفت: نظامی که ما در آن قرار داریم یک نظام مقتدر و توانمند با تکیه برایمان و راهبری مقام معظم رهبری می باشد که محصول همه تلاش، ایثار و مجاهدت ملت ایران است.

انتهای خبر /ز

ارسال نظرات