مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان:

انتخاب اعضای هیئت رئیسه خانه احزاب استان زنجان

9 نفر اعضای اصلی و 3 نفر علی البدل، در جریان انتخابات هیئت رئیسه خانه احزاب استان معرفی شدند.
کد خبر: ۸۸۱۰۱۵۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با اعلام اينكه در استان زنجان به عنوان اولين استان در سطح كشور انتخابات هيات رئيسه خانه احزاب برگزار شد، گفت: با حضور 36 نفر از دبیران احزاب استان طی انتخاباتی، 9 نفر اعضای اصلی، 3 نفر علی البدل و 2 بازرس اصلی و علی‌البدل خانه احزاب استان زنجان انتخاب و معرفی شدند.

بهروز مهدوی به حضور سه طیف سیاسی اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقلین و اعتدالگرایان استان در این انتخابات اشاره نمود و افزود: از هر یک از سه طیف سیاسی استان، 4 کاندیدا معرفی شده بودند.

وی با اشاره به انتخاب 9 نفر اعضای اصلی و 3 نفر علی البدل، در جریان انتخابات هیئت رئیسه خانه احزاب استان، اظهار داشت: مسعود اطاعتی، فریدون خادم، عباس قنبری، حسن کریمیان، سلطانعلی رفیعی، محمدعلی مسلمی، رضا قاسمپور، علی اسماعیلی و اکبر عباسی به ترتیب بر اساس کسب بیشترین آراء بعنوان اعضای اصلی هیئت رئیسه خانه احزاب استان و نیز نقی مجتهدی، حسین خیبرشکن و یوسف اصانلو به ترتیب بعنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

اين مقام مسئول افزود: در این انتخابات آقایان احمد صاحب ناسی و محمدباقر اکبرپور با کسب بیشترین آراء به ترتیب بعنوان بازرسین اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان خاطر نشان ساخت: در طول هفته آینده نیز به منظور تعیین هيات رئيسه خانه احزاب استان زنجان، انتخابات داخلي برگزار خواهد شد که در آن انتخابات 1 نفر بعنوان رئیس، 2 نفر نائب رئیس اول و دوم، 1 منشی و 1 خزانه دار برای مدت یکسال انتخاب خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار