فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: طی یک ماه گذشته چهار پروژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان مهران اجرایی شده است.
کد خبر: ۸۸۱۰۱۹۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرگرد جاویدان،فرمانده سپاه ناحیه مهران اظهار  کرد: چهار طرح اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر 59 میلیون تومان در یک ماه گذشته در شهرستان مهران اجرا شد.

وی، عنوان کرد: این طرح ها شامل؛یک طرح پرورش بلدرچین، یک طرح زنبور داری و دو طرح پرورش قارچ بوده که به طور مستقیم زمینه اشتغال 8 نفر را فراهم کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مهران تصریح کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و تشکیل پرونده نسبت به معرفی و دریافت تسهیلات از سقف ۵۰ میلیون تا ۳۰۰ میلیون ریال در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی تسهیلات دریافت و ایجاد اشتغال نمایند.

سرگرد جاویدان تصریح کرد: بسیج شهرستان مهران در لبیک به فرمایشات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل سعی دارد با برنامه ریزی در کنار سایر ماموریت های بسیج در زمینه اشتغالزایی و توانمندی بسیجیان گام های سازنده ای بردارد.

 وی اضافه کرد: این طرح ها و تسهیلات با رویکرد اشتغالزایی پایدار برای بسیجیان فاقد شغل و  هماهنگی بسیج سازندگی و مساعدت بانک عامل تسهیلات لازم برای راه اندازی کسب و کار در اختیار بسیجیان جویای کار قرار خواهد گرفت.

 

 

ارسال نظرات