خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پاسداران همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی در صحنه حاضر هستند، گفت: در پاسداری مدت خدمت تمام می‌شود اما رشد و تعالی همچنان در جریان است و سردار همدانی نیز یک مصداق آن بود.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۰۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی امروز در یادواره شهدا و متوفیان بازنشسته سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: امام خمینی (ره) سفارش می‌کردند که در بحث شهادت پاسداران ابتدا تبریک بگوئید و سپس تسلیت، تبریک برای کسب این فیض عظیم آن هم برای کسانی که پس از بازنشستگی از ادامه راه شهدا باز نماندند.

وی افزود: آنان کسانی بودند که با وجود اینکه خدمتشان تمام شده بود با تکامل و ترقی و پیمودن راه اولیاء خدا که یک عمر در انتظار آن راه و هدف بودند به هدف خود که شهادت در راه خدا بود، رسیدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: سردار «حاج‌حسین همدانی» و سردارها و سربازها و بسیجی‌ها و همه عزیزانی خالصانه و مخلصانه با حرکت در راه خدا به اوج و تکامل رسیدند.

وی با بیان اینکه پاسداران همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی در صحنه حاضر هستند، گفت: در پاسداری مدت خدمت تمام می‌شود اما رشد و تعالی همچنان در جریان است و سردار همدانی نیز یک نمونه و یک مصداق آن بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه 111 سوره توبه عنوان کرد: در این آیه آمده است خداوند خریدار و مشتری کسانی است که به این آیه عمل می‌کنند.

موسوی‌اصفهانی با بیان اینهکه برای شهادت شهدا نیز باید تسلیت گفت چراکه این مجاهدان و مخلصان از بین ما رفته‌اند، عنوان کرد: آنانی که شهید می‌شوند مطمئناً به‌جایی رسیده‌اند که جز خدا را ندیده باشند و هدف شهدا خدا بود ولاغیر.

وی ادامه داد: این افراد اگر در داخل مملکت نیاز به «یقاتلون فی سبیل الله» بود همانند 8 سال دفاع مقدس آماده جان دادن در راه خدا بودند و اگر نیاز به دفاع از حرم حضرت زینب (س) بود، آماده هستند و برای آنها زمان و مکان فرق نمی‌کند و به‌دنبال رضایت الله حرکت می‌کنند و به دنبال آب و خاک نیستند بلکه به‌دنبال خداوند هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: خداوند در سه کتاب آسمانی آن هم به وسیله سه پیامبر اولوالعزم، خدا ضامن این شده که وعده شهادت حق است و خود خداوند خریدار انسان‌های پاک و صالح است.

وی ادامه داد: هیچ انسان مؤمنی نباید به وسوسه‌های شیاطین اعتنا کند و خداوند برای اینکه دل ما انسان‌ها این آیه را بپذیرد وعده شهادت را حق خوانده است.

موسوی‌اصفهانی با اشاره به تفسیر و معنی آیات ۱۱۱ و ۱۱۲ سوره توبه و خصوصیاتی که موجب نزدیکی انسان‌ها به شهادت می‌شود، گفت: کسانی که باخدا معامله می‌کنند اهل رکوع، سجود و امر به‌ معروف و نهی از منکر هستند.

وی با اشاره به آیه «والحافظون لِحدودالله» خاطرنشان کرد: جای تقدیر دارد که سپاه و بسیج و مردم مکتبی ما از اول انقلاب تاکنون از حدود الهی و مرزهای الهی و مکتب قرآن و عترت، تا پای جان پشتیبانی کرده و می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات