فرمانده سپاه ناحیه زاوه تابعیت از ولی امر مسلمین را یکی از مهمترین ویژگی های بسیجیان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۱۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، سرگرد پاسدار حمیدرضا نامور در مراسم فراخوانی 24 ساعته گردان های الی بیت المقدس سپاه ناحیه زاوه اظهار داشت: تابعیت از ولی امر، یکی از مهمترین ویژگی های بسیجیان است.

وی افزود: احساس مسئولیت و حفظ بصیرت از دیگر شاخصه های بارز بسیجیان است که همیشه باید به آن اهتمام داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه زاوه در ادامه با اشاره به قدرت بسیار بالای جمهوری اسلامی ایران در منطقه  اظهار داشت: همیشه قدرت های سلطه گر و شیطانی در دنیا تلاش دارند تا با تمام ظرفیت خود این قدرت را تضعیف نمایند و تنها راه مقابله با هجمه دشمنان اسلام و نظام اسلامی تکیه بر قدرت داخلی است که این قدرت برگرفته از اندیشه و تفکر بسیجی است که حاضر است در همه زمان ها و مکان ها تحت فرمان ولی امر در راه پاسداری  از عزت قرآن، عزت اسلام در صحنه های مختلف دفاعی, امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی حاضر باشد.

سرگرد پاسدار نامور خاطرنشان کرد: تا زمانی که این روحیه های پاک بسیجی، این قلب های زلال مالامال از عشق و اخلاص و این وجودهای مبارک وجود داشته باشد دشمن جرات نگاه چپ کردن به این کشور را ندارد.

وب در پایان افزود: بسیجی وقتی پایگاه بسیج را که مسجد است زنده نگه دارد، فعال و با نشاط و قوی ببیند، ایمانش محکم تر و انحرافش کمتر است  و بدانید اگر ارتباط با پایگاه اعتقادی کمتر شود شیطان رسوخ می کند و با رسوخ شیطان تفرقه ایجاد می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها