خبرهای داغ:
صالحی‌امیری برای نخستین بار در کسوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مراجع تقلید دیدار و گفت‌و گو می‌کند.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۱۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۱
وزیر ارشاد با مراجع تقلید دیدار می‌کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید رضا صالحی‌امیری برای نخستین بار به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز گذشته به استان قم سفر کرده و طی نشستی در سالن اجتماعات مجتمع شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی هنر و رسانه گفت‌و گو کرده است.

شرکت در همایش ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، از دیگر برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز گذشته بوده است.

صالحی‌امیری در صبح دومین روز سفر خود به شهر قم با آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی و آیت‌الله حسین نوری همدانی دیدار می‌کند.

وی نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در بنیاد بین‌الملل علوم وحیانی اسرا اقامه کرده و با این شخصیت حوزوی گفت‌و گو خواهد کرد.

دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سید علی سیستانی و بازدید از موزه وی از دیگر برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به قم خواهد بود.

همچنین در ادامه این سفر صالحی امیری با آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی، آیت‌الله جعفر سبحانی و آیت‌الله وحید خراسانی دیدار می‌کند و به منظور عرض تسلیت در بیت مرحوم آیت‌الله عبدالکریم موسوی اردبیلی حضور یافته و با فرزند این مرجع تقلید گفت‌و گو خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها