29 دی‌ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به واسطه مقاومت مظلومانه و دلیرانه مردم فلسطین در برابر رژیم جور و جنایت، روز غزه نام‌‏گذاری شده است که به همین مناسبت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۳۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به مناسبت روز غزه بیانیه‌ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:


غزه و مقاومت، واژه‌هایی مترادف در فرهنگ واژگان شجاعت و دلیر مردی و یادآور دفاع جانانه و توامان با مظلومیت است. مقاومتی مداوم که سال‌هاست روز غاصبان صهیونیست را تیره و تار کرده و خواب راحت را بر چشمان سرکردگان ددمنش آنان، حرام کرده است.

در گستره وسیع آسمان مقاومت دلیرانه مردم غزه، روزها و شب‌هایی وجود دارد که همچون ستارگان، از درخشندگی بیشتری برخوردارند و تحسین دادخواهان عالم را برانگیخته‌اند. تهاجم همه جانبه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و تحمیل جنگ 22 روزه طی سال‌های 2008 ، 2009 و پیروزی مردم رنج کشیده فلسطین در این جنگ نابرابر را می‌توان نقطه عطفی در تاریخ مقاومت فلسطینیان نامید که ضربه سهمگینی بر پیکره رژیم تا دندان مسلح صهیونیست وارد کرد و بر سرعت کاهش اعتبار بین‌المللی آن رژیم جعلی افزود.

مقاومت پیروزمندانه در برابر جنایات بی‌شماری که از زمین، هوا و دریا تحمیل شد، به حدی گسترده بود که برخی مراجع بین‌المللی نیز آن را جنایت علیه بشریت نامیدند. 29 دی ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به واسطه مقاومت مظلومانه و دلیرانه مردم فلسطین در برابر رژیم جور و جنایت، روز غزه نام‏گذاری شده است که چنین اقدامی به دنبال مقاومت مردم غزه در برابر تهاجمات همه‏ جانبه رژیم صهیونیستی و پیروزی آنها در جنگ 22 روزه صورت گرفت.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرفراز غزه و با یادآوری وعده قطعی پروردگار عالمیان مبنی بر تحقق پیروزی مستضعفان جهان بر مستکبران، بر مقاومت مردم فلسطین در انتفاضه سوم تاکید دارد و از دادخواهان و عدالت جویان عالم می‌خواهد در مسیر رهایی هر چه سریع‌تر مردم فلسطین از ظلم و جور رژیم کودک‌کش صهیونیستی، با انسجام بیشتری حرکت کنند.
# غزه
ارسال نظرات