خبرهای داغ:
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه و مدیر عامل شرکت بیمه آسیا با خانواده شهدای روحانی مدافع حرم در قم دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۴۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
امنیت امروز را مدیون فداکاری شهدای مدافع حرم هستیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات و دکتر کاردگر مدیر عامل شرکت بیمه آسیا و جمعی از مسئولان مرکز خدمات و بیمه آسیا چهارشنبه شب با خانواده شهدای مدافع حرم، شهیدان حجت الاسلام صالح حسن زاده و حجت الاسلام سید مهدی هاشمی نژاد دیدار و گفتگو کردند.

رئیس مرکز خدمات در این دیدارها با بیان اینکه شهدای مدافع حرم سند افتخار جامعه تشیع و ایران اسلامی هستند گفت: فداکاری شهدای مدافع حرم موجب شد امروز شیعه سربلند باشد و با عزت زندگی کند.

وی گفت: امنیت امروز شیعه و جریان مقاومت به برکت خون شهدایی است که از جان خود برای اسلام و مکتب اهل بیت(ع) مایع گذاشتند و اگر نبودند جامعه تشیع با مصیبت های بسیاری رو به رو می شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: خانواده شهدا افتخاری برای ما هستند و باید قدردان زحمات و فداکاری های آنها باشیم.

تکریم شهدا، شرکت بیمه گر آسیا را بیمه کرده است
همچنین دکتر کاردگر در این دیدار با بیان اینکه امنیتی که امروز داریم مدیون خون شهدا است گفت: دیدار با خانواده شهدا افتخاری است که خداوند نصیب مجموعه بیمه آسیا کرده است و تکریم آنان را وظیفه خود می دانیم.

مدیر عامل بیمه آسیا بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا یکی از برنامه های همیشگی شرکت بیمه آسیا در مناسبت های مختلف است و این دیدار ها موجب شده است شرکت بیمه آسیا که خود بیمه گر است بیمه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها