خبرهای داغ:
جانشین قائم مقام وزیر کشور در امور بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی؛

حضور کمرنگ زنان محجبه در جامعه

جانشین قائم مقام وزیر کشور در امور بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی گفت: متاسفانه حضور بانوان باحجاب در جامعه کمرنگ است و بدحجابی و پوشش نامناسب در جامعه بیشتر خودنمایی می‌کند.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۶۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از فارس، علی ملازاده ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی که در سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه حضور بانوان محجبه در جامعه کمرنگ است و پوشش نامناسب و بدحجابی در جامعه بیشتر خودنمایی می‌کند.

وی تصریح کرد: ما در راستای صیانت از حقوق شهروندی به دنبال افزایش رضایتمندی مردم و کاهش تخلفات اداری هستیم و این دو مقوله با هم رابطه مستقیم دارند.

جانشین قائم مقام وزیر کشور در امور بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی با بیان اینکه ما به دنبال تحقق دولت الکترونیک هستیم، ابراز کرد: مردم، مدیران و کارکنان در وهله اول باید با حقوق خود آشنا شوند و سپس تکالیف شهروندان حائز اهمیت است.

ملازاده با بیان اینکه آموزش حقوق و تکالیف بسیار موثر و حائز اهمیت است، اذعان کرد: آموزش، ملاقات‌های عمومی، تنبیه و تشویق، عفاف و حجاب و صیانت شهروندی از موضوعات آسیب‌های اجتماعی است.

وی وضعیت دستگاه‌های اجرایی را 60 از صد درصد برشمرد و یادآور شد: وضعیت دستگاه‌های اجرایی در راستای عفاف و حجاب نسبت به گذشته رشد یافته است ولی ما انتظار داریم که دستگاه‌ها در این زمینه به رشد صد درصدی ارتقا پیدا کنند.

جانشین قائم مقام وزیر کشور در امور بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی با بیان اینکه برنامه های 10 گانه برای همه دستگاه‌ها توسط وزیر ابلاغ می شود، افزود: 90 درصد ایجابی ترویجی فرهنگی جمع بندی ما حکایت از آن دارد که حجاب و پوشش در آقایان و بانوان درست شود.

ملازاده با اشاره به اینکه عمده برنامه‌ها در راستای برنامه‌های ایجابی است، اذعان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب، مقابل درب ورودی ادارات تذکر، راهنمایی و ارشاد بدهند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ارزیابی از کل کشور صورت گرفته است متاسفانه نارضایتی مردم از نظارت اداری بالا است و ما باید رضایتمندی مردم را در این زمینه ارتقا ببخشیم.

جانشین قائم مقام وزیر کشور در امور بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی بیان داشت: آسیب‌های اجتماعی در چند سال اخیر بسیار مورد توجه است و به فرموده مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی مهم است ولی توجه به کاهش آسیب های اجتماعی مهمتر است».

ملازاده بیان کرد: مسؤولین در ادارات به دنبال آسیب‌های اجتماعی نباشند به عنوان مثال در موضوع طلاق ورود پیدا کنند و آن را پیگیری کنند و همچنین فیلترینگ در فضای مجازی فعال شود تا وضعیت جامعه مطلوب‌تر شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار