مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان ما امسال دستگاه برتر منابع طبیعی در جنگلکاری مشارکتی از سوی رئیس سازمان جنگلها و مراتع و آبخیزداری کشور شناخته شد.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۷۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹

عزت‌الله بهشتی‌فر صبح امروز در دیدار کارکنان اداره‌کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: منابع طبیعی و جنگل‌ها از مهم‌ترین داشته‌ها و ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد به ارائه گزارش عملکرد این اداره‌کل در خصوص مبارزه با تخلفات و سایر اقدامات پرداخت و گفت: از کارهای مهم در استان احداث کمربند حفاظتی و همچنین توسعه عرصه‌های جنگل و مرتع و کاشت گیاهان دارویی بوده است که در حفظ منابع طبیعی مؤثر است.

وی با بیان اینکه برای حفظ جنگل با قوه قهریه نمی‌توان موفق عمل کرد افزود: برای مثال اهدا آبگرمکن‌های خورشیدی به ساکنین مناطق جنگلی یکی از اقداماتی است که از آتش زدن چوب جنگل برای کارهای روزمره می‌کاهد.

بهشتی‌فر به برخی از موفقیت‌های منابع طبیعی استان اشاره کرد و گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ما امسال دستگاه برتر منابع طبیعی در جنگلکاری مشارکتی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان جنگلها و مراتع و آبخیزداری کشور شناخته شد.

این مسؤول به سایر موفقیت‌ها هم اشاره کرد و گفت: برای مثال یکی از مجریان منابع طبیعی استان به عنوان مجری نمونه در کشور شناخته و معرفی شد.

ارسال نظرات