کد خبر: ۸۸۱۰۲۸۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
مجتبی مدحتی در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس با بیان اینکه روز چهارشنبه 29 دی تا ساعت 11 صبح پذیرش بیمار صورت گرفت و ام آر آی آنها انجام شد، اظهار کرد: بعد از ظهر همین روز به تمامی بیماران نوبت عصر پیامک فرستاده شد که دستگاه در حال سرویس است و از ظهر پنجشنبه پذیرش بیمار صورت می گیرد.

وی علت به تاخیر افتادن شروع به کار دستگاه ام آر آی را سوخته شدن یکی از قطعات در حین سرویس دهی عنوان کرد و افزود: این قطعه به علت نوسانات برق سوخت و هم اکنون قطعه خریداری شده و در حال نصب است و به زودی فعالیت خود را آغاز می کند.

مسئول مرکز ام آر آی یاسوج با اشاره به اینکه روزانه به طور میانگین 45 بیمار پذیرش می شود، تصریح کرد: بعضی از این بیماران در قالب بیمار اوژانسی هستند که روزانه تعداد آنها بر اساس حوادث یا مشکل حاد دیگری تغییر می کند.

مدحتی با اشاره به اینکه مرکز ام آر آی یاسوج خصوصی است، ادامه داد:هم اکنون 30 نفر در این مرکز مشغول به فعالیت هستند و اگر یک روز این مرکز تعطیل شود اولین فردی که زیان می بیند خودم هستم.

وی یادآور شد: روزهای تعطیل رسمی این مرکز تعطیل است اما اگر بیماری مشکل حادی یا اورژانسی داشته باشد نیرو به صورت آنکال مستقر شده و پذیرش آن انجام می شود.

مسئول مرکز ام. آر. آی کوثر یاسوج با بیان اینکه جواب دهی به دو صورت نسخه چاپی و CD به بیماران داده می شود، گفت: حداکثر جواب دهی به بیماران از روزی که ام. آر. آی انجام می دهند به مدت یک هفته است.

وی در پایان مهمترین مشکل این مرکز را نوسانات برق عنوان کرد و گفت: برق اضطراری در این مرکز وجود دارد اما جوابگو نیست و انتظار داریم برای رفع این نوسانات مسئولان چاره ای بیاندیشند.

ارسال نظرات