استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری در باشت، گفت: زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان توسعه یابد.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۹۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در سفر کاروان همدلی و همزبانی به شهرستان باشت در جمع مردم بخش بوستان از توابع این شهرستان اظهار داشت: انتظار می‌رود خدمات دولت به مردم از سوی مسئولان بیان شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بخش بوستان در محور اصلی گردشگری گچساران به استان‌های فارس و بوشهر قرار دارد، عنوان کرد: ایجاد یک بانک در این محور در راستای رفاه حال گردشگران یک امر لازم و ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: یک میلیارد تومان اعتبار برای رفاه حال مردم صرف اصلاح و بهسازی برق منطقه بوستان شده است که این یک نمونه از خدمات دولت است.

خادمی با تاکید بر توسعه کشاورزی و آبرسانی به دشت امامزاده جعفر گچساران، تصریح کرد: فاز نخست این طرح سال گذشته افتتاح و در ادامه خدمات دولت فاز دوم این طرح اکنون آغاز شده ‌و امید است با تکمیل این پروژه زمینه توسعه کشاورزی در این شهرستان افزایش یابد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح بهسازی و طرح هادی روستاهای شهرستان باشت گفت: دولت تدبیر و امید خدمات قابل توجهی در زمینه طرح هادی روستاها به مردم ارائه داده است.

وی با بیان اینکه کاروان همدلی در پایان سال 93 در استان شروع به کار کرد، اظهار داشت: هدف اصلی از این کاروان حضور در مناطق مختلف استان و بررسی ظرفیت‌ها و مشکلات شهرستان‌های مختلف استان است.

خادمی بر توسعه رونق گردشگری در شهرستان باشت تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود مسئولان با مشارکت مردم زمینه رفاه حال گردشگران را در این منطقه ایجاد کنند.

ارسال نظرات