خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه برای آشنایی با سیره شهدا باید وصیت‌نامه آنها را مطالعه کرد، گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که شهید «رضایی» در وصیت‌نامه خود به آن سفارش کرده استکبارستیزی است.
کد خبر: ۸۸۱۰۳۰۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در مراسم گرامیداشت شهید «محمدرسول رضایی» اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدا است که در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن از جان خویش گذشتند.

وی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد، افزود: انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای ملت‌های آزادیخواه جهان تبدیل شده است و همه این موضوعات به برکت خون شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: شهید «محمدرسول رضایی» در نوجوانی درس را برای دفاع از کشور رها می‌کند و با شجاعت عازم میدان جنگ می‌شود.

وی با بیان اینکه برای آشنایی با سیره شهدا باید وصیت‌نامه آنها را مطالعه کرد، ابراز داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که شهید «رضایی» در وصیت‌نامه خود به آن سفارش کرده استکبارستیزی است.

مرادی با تأکید بر دشمن‌شناسی افزود: شهید رضایی در وصیت‌نامه خود آورده است در تشییع پیکرم پرچم آمریکا را آتش بزنید و این نشان از استکبارستیزی و دشمن‌شناسی این شهید بزرگوار دارد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن نوجوانان و جوانان ما را هدف گرفته است، خاطرنشان کرد: باید با هوشیاری در برابر توطئه‌های شوم آنان و عمل به وصیت‌نامه شهدا که بر ولایت‌مداری و استکبارستیزی تأکید دارند بار دیگر در جبهه جنگ نرم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات