خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد

بسیج بستر مناسبی برای جذب جوانان

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برنامه‌های مختلف قابل اجرا در پایگاه‌های مقاومت گفت: بسیج زمینه کارهای بسیاری را در جامعه فراهم کرده و بستر مناسبی برای جذب جوانان است.
کد خبر: ۸۸۱۰۳۱۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع نخبگان و بسیجیان حوزه حضرت مریم(س) دمق با اشاره به اخلاص در کار اظهار داشت: بسیجیان فعال در جامعه هر کاری که انجام می‌دهند سعی کنند برای رضای خدا باشد.

وی با بیان اینکه کسب علم دو نوع است حصولی و درونی، افزود: حصولی علمی است که انسان خودش با تلاش کسب می‌کند، اما علم درونی علمی است که بر اساس عملکرد و اخلاص انسان خداوند چشمه‌های حکمت را در درون فرد جاری می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به بحث بصیرت عنوان کرد: امام علی(ع) فرمودند ادامه یافتن غفلت دیده انسان را کور می‌کند، عدم مراقبت زمینه کوری انسان را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه اگر دیده بصیرت کور شود، دیده سر فایده‌ای نخواهد داشت، گفت: اهل بصیرت باید خوب بشنود و بیندیشد و نگاه کند و دریابد و ازعبرت‌ها استفاده کرده و خود را از سقوط در پرتگاه‌ها حفظ کند.

ابوحمزه با تأکید بر بصیرت در خصوص استفاده از فضای مجازی ابراز داشت: انسان موفق کسی است که هم تفکر و هم تدبر دارد چراکه تفکر لایه ظاهری و تدبرلایه عمیق هر موضوعی است.

وی با اشاره به مضرات استفاده از فضای مجازی برای کاربران افزود: افزایش خشونت، اشاعه شهوات جنسی و ترس، اضطراب، استرس و خواب‌های بد از جمله مضرات استفاده از فضای مجازی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر استفاده مناسب از اینترنت فضای مجازی و دوری از گناه خاطرنشان کرد: برخی فکر می‌کنند گناه در فضای مجازی گناه نیست، آن نیز مانند گناه فضای واقعی گناه است و باید از آن دوری کرد.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های مختلف قابل اجرا در پایگاه‌های مقاومت گفت: بسیج زمینه کارهای بسیاری را در جامعه فراهم کرده است.

ابوحمزه با بیان اینکه بسیج بستر مناسبی برای جذب جوانان است، یادآور شد: خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه از جمله اردوهای جهادی، ایجاد صندوق قرض الحسنه در پایگاه‌ها برای رفع نیازهای مادی و معنوی افراد، ایجاد زمینه ازدواج و از بین بردن اختلافات منجربه طلاق و امربه معروف و نهی ازمنکر از اقدامات مهم بسیج است.

وی عنوان کرد: ترویج حوزه‌های علمیه خواهران، کادرسازی جانشین پروری در پایگاه چرخش مدیریت، اسلام شناسی و داشتن سیر مطالعاتی، خودسازی و کار بر روی شخصیت خویش و محور بودن فرهنگ بسیجی و بالا برنده نشاط فردی با فرمول معرفت، تخصص، ایمان، مهارت و معنویت نیز از دیگر فعالیت‌های بسیج به شمار می‌رود.

بسیج بستر مناسبی برای جذب جوانان 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار